veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

Opis bloga

sve i svašta.....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Mia
-slušam:Dimmu Borgir,Opeth,Maiden,System of a down,Kataklysm,Obituary,Kreator,Testament,Machine men,Altaria,Mayhem,Marduk,Children of bodom,Dark funeral,KoRn,Slipknot,…pjeva
-naj pjevač: Axl Rose...lol.cerek
-naj grupa: Dimmu Borgirblabla
-naj pjesma: Burn in hellburninmad
-naj frendice: Ramona,Lucija,Brigita....wave
-naj sport:karate headbang
-volim: jednog dečka cerek, bubnjeve,Axl-a,itd...

Lucija
-slušam: blink 182, guns'n roses, hladno pivo, prljavce, rhcp,weezer,hinder,skid row,bloodhound gang.....itd...
-naj grupa: naravno BLINK 182......obožavam ih smijehcerek
-naj frendice: Mia, Elena, .....itd.....pozdravljam ih wave
-volim: ATLETIKU cerek, svog zamorca bubiku cerek, sve kaj vole mladi.....cerek
-icq-366-497-571

četvrtak, 21.02.2008.

weee...stiže novi bend

ei, chiao ljudi...makar nije sigurno moram vam reći da stiže novi bend burninmad...weee!!!... ja i moja frendica Ivna bumo ga osnovale...zvali bumo se "the devils" burninmad...i da ja sviram bubnjeve to je sigurno!!!...to mi je najzakonskiji instrument cerek (btw. Ramona ak čitaš nemoj mislit da je to po tebi jer sam oduvijek htela svirat bubnjeve,al mi starci nisu dali...kme! ludrofl)...ali sad najvjerojatnije idem kod Ivninog strica svirati , tak da nije bed sretan...uglavnom...vi koji to sad čitate...imam mali oglas yes...tražimo dobrovoljca za električnu gitaru...nije bitan spol rofl...samo ako neko živi u vž-u ili dalje a može dolazit sim nek se javi na moj mail ( adresa: mia2240@gmail.com) ili nek samo komentira yes...i, da...svirali bumo u Ivninom podrumu yes...zakon! zubo
BY: MIA



| pljuni (19) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.