veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

Opis bloga

sve i svašta.....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Mia
-slušam:Dimmu Borgir,Opeth,Maiden,System of a down,Kataklysm,Obituary,Kreator,Testament,Machine men,Altaria,Mayhem,Marduk,Children of bodom,Dark funeral,KoRn,Slipknot,…pjeva
-naj pjevač: Axl Rose...lol.cerek
-naj grupa: Dimmu Borgirblabla
-naj pjesma: Burn in hellburninmad
-naj frendice: Ramona,Lucija,Brigita....wave
-naj sport:karate headbang
-volim: jednog dečka cerek, bubnjeve,Axl-a,itd...

Lucija
-slušam: blink 182, guns'n roses, hladno pivo, prljavce, rhcp,weezer,hinder,skid row,bloodhound gang.....itd...
-naj grupa: naravno BLINK 182......obožavam ih smijehcerek
-naj frendice: Mia, Elena, .....itd.....pozdravljam ih wave
-volim: ATLETIKU cerek, svog zamorca bubiku cerek, sve kaj vole mladi.....cerek
-icq-366-497-571

nedjelja, 10.02.2008.

moj Axl....weeeee

Najbolji pjevač mi je Axl Rose cerek...tip je baš zakonski,a i podsjeća me na nekog...na mobu imam sto njegovih slikica,a gunsi su mi dobri samo zbog njega...nakon kaj ovo velim mislili budete da nisam normalna nut,ali dala bi sve novce koje imam da ga mogu vidjetinamcor...ali nije baš zgodan danascry...dok ga gledam onak mladog dođe mi da počnem plakati,a danas bi ga najrađe prebila jer izgleda ko debilzujo...zamisli,e...prije faca s dugom plavom kosom i slatkim kratkim šiškamakiss...uske hlačice,kožna jakna i marama,a da ne zaboravim sto narukvica na ruki i naočalecerek...
...ali čemu sve to kad se kreten danas upropastil...nosi siroke hlače i košulje,pa izgleda ko neki patuljaklud...a da ne komentiram naranđaste pletenice i nabildano tjelo...uf!!!headbang...neću uopće zamišlati to,jer bu mi pozlilobang...on je ko dve osobe,ali ja se pravim ko da ova "ružnija" ne postoji,jer bi mi se zgadil,makar mislim da to nije moguče;na sreču...weeeesmijeh...
BY: Mia



| pljuni (56) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.