Ček dis aut, bejbe!
Blog.hr

Urban je sranje..Onak ..Genijalno jedna divna osoba..koja mrzi Urbana, prezire ga, smatra da je Urban okorjelo đubre i da ga treba uništi- i ja se slažem s njim!:)

Najbolji bend u ''Distriktu''- Zrakomlati! - i naravno, bend koji je tek u svojim početcima, ali če se jednog dana razvit u veliku senzaciju...pa če naravno mene zaposlit kao pevaljku

Evil Dee Dee - ozbiljno konkurira za naporemećeniju osobu stoljeća .uz mene, naravno
ovo je brutalno!- jedna od meni najdražih stranica ...

Starmen- čovjek je legenda..što drugo reći

Belaj sinko, belaj - moj nikad prežaljeni suprug , pored mene, najkul osoba u nikad mrtvijem OG1
ah, da....i to je nešto
Dojchland uber ales

Dojchland uber ales

















Nemoj da me mrziš zato što sam mnogo lepa!

utorak, 27.03.2007.

Naslov


Htjela bi reć nešta jednoj osobi, ta Osoba ovo vjerojatno neće pročitat, ali svi vi koji se pronađete u ovome , poslušajte moj savjet...

Toj osobi želim reć...
1. da prestane vrijeđat i omalovažavat prijatelje u situacijama koje nisu za vrijeđanje i omalovažavanje
2. da prestane bit pod utjecajem drugih i svoje JA držati u kanti za smeće ili na tavanu
3. da prestane drugima davat lažne nade
4. da se prestane forsirat
5. da prestane glumit da je sa svima dobra ( i govorit o drugima iza njihovih leđa, jer se to brzo sazna)
6. da prestane LAGAT
7. da se SPUSTI na zemlju
8. da ODRASTE

i napokon da shvati da će sa takvim ponašanjem izgubit sve kojima je stvarno stalo...



i sad neke viceve na koje sam naletila....( sa malim preinakama...VRLO malim,,,)

1. Što kaže George Bush kad vidi krdo bizona?! -- Gle, krdo bizona!
2. Mama za 15min pojede 4 šnicle, a tata isto toliko za 24min..Ako znamo da je brzina svjetlosti 3*10na8..( a umimo u obzira avogadrovu konstantu, koliko je tata stariji od mame?

3.





- 15:45 - Komentiši (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prijateljski savjet
Ako ste se zatekli tu, očito trebate psihijatrijsku pomoć.... Odite do kuhinje i uzmite nož ( po mogućnosti od kirurškog čelika) e, sad kad ste to napravili...Udobno se smjestite u stolicu ispred vašeg osobnog računala..pustite si najdražu pjesmu..i lagano potegnite po zglobu po vašem izboru (osobno, preporučujem lijevi)..ovisi koliko je potrebno, najvše 5 do 6 puta...Lezite na pod i uživajte u trenutku....


i ako trebate još takvih savjeta slobodno se obratite na:
mSn: ramona_989@hotmail.com

Mali tapir d.o.o
- osoba ženskog roda
- starost procjenjena na 18 godina
-mjesto obitavanja joj je malo selo pored Jastrebarskog-Zagreb
- ne podnosi visoke temperature
- ima obitelj koja ju i danas uzdržava
- ima vrt


Image Hosted by ImageShack.us