Ček dis aut, bejbe!
Blog.hr

Urban je sranje..Onak ..Genijalno jedna divna osoba..koja mrzi Urbana, prezire ga, smatra da je Urban okorjelo đubre i da ga treba uništi- i ja se slažem s njim!:)

Najbolji bend u ''Distriktu''- Zrakomlati! - i naravno, bend koji je tek u svojim početcima, ali če se jednog dana razvit u veliku senzaciju...pa če naravno mene zaposlit kao pevaljku

Evil Dee Dee - ozbiljno konkurira za naporemećeniju osobu stoljeća .uz mene, naravno
ovo je brutalno!- jedna od meni najdražih stranica ...

Starmen- čovjek je legenda..što drugo reći

Belaj sinko, belaj - moj nikad prežaljeni suprug , pored mene, najkul osoba u nikad mrtvijem OG1
ah, da....i to je nešto
Dojchland uber ales

Dojchland uber ales

















Nemoj da me mrziš zato što sam mnogo lepa!

petak, 23.02.2007.

Predsjednički izbori.....


U nedavno održanoj anketi u vezi predstojećih predsjedničkih izbora građani su imali priliku izabrati svog kandidata za predsjednika isključivo na temelju njihovih karakternih opisa..pa bi ja zamolila Vas kao buduće intelektualce, da dObro razmislite kome biste Vi kao europski građanin dali svoj glas,,,


KANDIDAT BR. 1 Ovaj gospodin u vezi ja sa ''sumnjivim političarima, redovito se savjetuje sa astrologom. Čak je imao i dvije ljubavnice,puno puši..a dnevno popije 8-10martinija,,,
Image Hosted by ImageShack.us



KANDIDAT BR.2
Ovaj gospodin je već dva puta dobio otkaz na poslu. Pije četvrt litre viskija svaku večer, najčešće spava do podneva, a za vrijeme studija pušio je opijum.

Image Hosted by ImageShack.us


KANDIDAT BR. 3 I naposlijetku naš zadnji kandidat je ratni heroj, nositelj odlikovanja. Vegetarijanac je, popije samo ponekad čašu piva i nikada nije imao vanbračne veze.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nadam se da ste DOBRO promislili i odlučili...ironija je u svemu, što se radi o trojici likova nekada i živjeli na ovom svijetu, ali su sada NAŽALOST pokojni...


Ako netko slučajno ZNA ili SAZNA o kome se radi..osobno ču se potrudit da dobije odgovarajuću nagradu za to...









- 20:14 - Komentiši (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prijateljski savjet
Ako ste se zatekli tu, očito trebate psihijatrijsku pomoć.... Odite do kuhinje i uzmite nož ( po mogućnosti od kirurškog čelika) e, sad kad ste to napravili...Udobno se smjestite u stolicu ispred vašeg osobnog računala..pustite si najdražu pjesmu..i lagano potegnite po zglobu po vašem izboru (osobno, preporučujem lijevi)..ovisi koliko je potrebno, najvše 5 do 6 puta...Lezite na pod i uživajte u trenutku....


i ako trebate još takvih savjeta slobodno se obratite na:
mSn: ramona_989@hotmail.com

Mali tapir d.o.o
- osoba ženskog roda
- starost procjenjena na 18 godina
-mjesto obitavanja joj je malo selo pored Jastrebarskog-Zagreb
- ne podnosi visoke temperature
- ima obitelj koja ju i danas uzdržava
- ima vrt


Image Hosted by ImageShack.us