METAL & ROLLERBLADE 4EVER

17.02.2006., petak

The petak...


Dogodilo se nešto prilično agresivno danas u školi,pa ako vas to zanima odite do cilindra-imate ga u mojim linkovimaaaa,jer se meni o tome ne da pisat...
Uglavnom...poslije škole mi se lijepo našli i uputili prema školi,pošto se razvedrilo,mi mislili-suuuupeerrrr-ideeeemo vozitttt!!!!!!!!!!
Kad smo došli-sreli smo jedne frendove i frendice-ostali se malo s njima zajebavat...čuuudno,al danas mi se baš i nije daaalo vozit...ošli malo do dvorane,pokupovali neke balone,tako smo se lijepo zajebavali...Nije bilooo jedne cure,a taman sam mislio popričattt s njom,jer me nešto fuuul zanimaaa-ali bit će prilike...Kad nam je ponestalo paaara,mi se uputili doma,i taman nas je jedan lijepi pljuskić uhvatio,neki su hodali,a ja i jole-pošto smo imali skate i rolee pod nogama-zaštrali se ko kreteni!!!Ali je taj "mali" pljusak postao "malo" veći,tako smo se lijepo sakrili u neko dvorište od jednog malog bogatuuunaaa,i kasnije nastavili svojim kućaaamaaa...koj shitttttttt!!!!!!!!!za sutra smo planirali skočit malo do skate parka-aliiiiiiiiii neeeeeeeee-kišaaaaaa padaaaaaaa!!!!!ggggggrrrrrrrr...
Al možda budemo išli vaan se malo u grad zajebavat...heheheheh

kosturkooo

flameee...

<< Arhiva >>