METAL & ROLLERBLADE 4EVER

09.02.2006., četvrtak

Četvrtak...=))))))))))))

Hahahahhahahahahahahihihhihhihihihih...yeeeeeesssssssss
danas sam dobio 3 iz MATIŠEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ttttttrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiii iz matišeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!
Nisam mogao doć k sebi,prvi put u ovom razredu sam dobio tttttrrrriiii...
prošlo polugodište mi je bilo naredano dujama i komadima...a danas me pitao neke vektore,i ja sam na blef nešto pisao,i pogodio-i onda mi je dao tttttttttttttrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!hahahahahahahahaha
Ne mogu vam opisat kako sam sretan...i onda sam kasnije dobio 4 iz kemije,dobro-to i nije neka velika stvar,jer sam imao kemiju 4,al sam ipak happy,jer matišu sam imao jedvaaaaaaaa dvaaaaaaaaaaa...
kasnije smo izašli van,i išli se (naravno)vozit...bilo je ok,a sutra poslije škole idemo opet kod škole,ali vozit...
imam još slika,imam i neš grajndova,al pošto nisam imao di grajndat,morao sam si složit neki rail na ciglama-a to je prilično mutno ispalo,al sutra će bit ljepših slikica...pozdrav!!!!!!!!!!!!=))))))))))))))

evooooooo...tu ja skačem sa jumpice...

ovdje se neš kuži...ovo je frontside grind

ovo je isto ispalo ok...ovo je torq slide...

i ovo...ova crna mrlja u zraku sam ja...180_MUTE air

<< Arhiva >>