METAL & ROLLERBLADE 4EVER

05.02.2006., nedjelja

About skates,skaters&skating...

Evo ovaj post posvećen je gospođici beaquar,čija izjava glasi ovako:
"sve mi se više čini da dečki počinju vozit zbog cura, a ne zbog sk8a..."pa evo dečki,cure kojima se voze role,skate,BMX-ica,bilo šta od takvih extremnih sportova,oni će vozit jer žele,jer ima se sviđa,blablablabla...recimo ja i moji frendovi vozimo skoro svi,ubijamo se ko debili koji put da bismo nešto uspjeli,i ne odustajemo dok ne uspijemo,jer to volimo,to nam je način zabave,a nešto šta najviše mrzimo je to kad dođu neke cure pa bleje ko tele u šarena vrata,neke te idu čak i slikat...ja osobno,a i ostala ekipa koja vozi to ne volimo,ne mogu se koncentrirat i nije mi gušt...I sad ima debila kao šta beaquar kaže koji voze da bi ispali face pred trebama,a ustvari nemaju pojma o ničemu,a takvih je pun kurac...
Meni je skate fora,ali ja vozim role jer to obožavam,nije da se hvalim,ali mi i ide dobro,jer ja sam nekad vozio skate,al nisam mogao ni olie napravit,pa sam se prebacio na role...U Hrvatskoj ima pun kurac skatera,ali oni pravi,koji to baš vole,i znaju dobro-oni su u manjini,skate svi sad furaju,netko dođe i stane na skate,i onda viče:"Ja sam skater",čisto preseravanje,i onda je on isto skater kao onaj šta se pola života lomi na njemu i zna...Recimo na rolama i BMX-ici je drugačije,da biš mogao rać da voziš to,trebao biš znat par stavri,a ne se samo vozikat i gurat okolo ko neki šonjo...eto to bi bilo to,pozdrav ljudi i zahvaljujem beaquar šta mi je dala ideju za novi post...POZDRAVVVVV!!!!!!!=))))))))))))))


rambo


"anoreksična" cura

<< Arhiva >>