METAL & ROLLERBLADE 4EVER

04.02.2006., subota

The baraka...

naravno,bili smo vozit kod škole,a jebote bilo je užasno hladno...mislim ugriješ se dok voziš,al ako staneš na sekundu-odmah se smrzneš...užas.i tako se jarazvozio,bila neka mala iz 6. razreda koja me gnjavi...jebote,al zato je imala neku dobru sestričnu,plavuša-starija od nje naravno-možda 14 ili 15 god...hehehehehehehene,pa me ta mala gnjavila:ajde ovo,ajde ono,a mkad si to sve naučio...blablablablabla-ne volim baš vozit pred curama-nije mi ugodno...heh
pa su kasnije naišle naše 2 frendice,išli se mi lijepo zajebavat s njima u jedan kafić/fast food,pa ošle one s nama do doma i u baraku,bilo je odlično,zajebavali smo se,pričali,ja sam malo cugnuo...
I da-užasno je to kako vikendi brzo prolaze...=(...sutra je već nedjelj

i evo:nemam svojih slika u komadu,jer je bio mrak,pa se loše vidi,al imam neke djelove:


evo za moju malu Osječanku_jordisonku,slika od joeya...=)))))))


zombeeeeeeee

<< Arhiva >>