METAL & ROLLERBLADE 4EVER

01.02.2006., srijeda

EEEEEE CURE : TEŠKO S VAMA ALI I BEZ VAS

Evo me ljudi...ne da mi se pisat baš previše,u školi je bilo ok...
Izvukao sam se bez ikakvih kazna u školi,ova iz likovnog je
rekla da neće niš bit,a ono kad sam bio dežurni,to me je
razrednica spasila(ne znam na koju foru)al me čisto zaboli,
glavno da sam ja na miru...btw-danas mi je ona moja frendica
Petra rekla da se još jedna moja frendica pali na mene...rekla
mi je kako to nisam sam skužio,al kaže se da su muški rod,
šta se tiče takvih stvari prilično tup...al neću bot s nijednom
ni drugom...ne da mi se s nikim bit,to je samo tlaka,samo
se zajebeš...no dobro,inače volio bih čut vaše mišljenje šta
se tiče toga...i da vam objasnim zašto je moje mišljenje
o takvim stvarima negativno:ja sam pred pola godine imao
jednu curu-ful sam ju zavolio,i činilo mi se da je sve u redu,ali
očito tako nije bilo,ta cura koja je tvrdila da me neće povrijedit,
(jer mi smo već prije bili skupa)išla je na neku feštu,i lijepo je
zabrijala sa nekim tipom 2 PUTA...ok ja sam bio u kurcu
sljedećih 3 tjedna,da bi nakon ta 3 tjedna ona opet meni došla
i rekla mi kako bi opet bil samnom...sad si ja mislim...glupačo,
je si ti maloumna,a s druge strane ona se meni još sviđala,pa sam
si mislio,ajd probaj-možda će ovaj put bit drugačije....eeeeeee
al ipak nisam htio popustit,uostalom ispao bi teški jadnik,al bio
je i zbog moje vlastite satisfakcije vrlo lijep trenutak kad sam joj
rekao N E !!!!!!!!!! Inače ta vam cura nije baš navikla da ju
dečki odbiju,pa se ona kao neš ljutila...mislim stvarno-kozo
tudumska koj ti je kurac!!!!!!!!!I sad sam vesel,jedino me jebe
jedna cura iz Osijeka_hehehehehehehe,ajd ljudovi pozdrav!!!!!!

S.O.A.D.

scary

<< Arhiva >>