05.12.2006., utorak

Yo!


Zašto neki ljudi samo izbrišu blog,a ni ne najave to,evo ovdje dole ima ona nasty girl,ostavi komentar da odem na blog,ja odem jednom,a drugi put...nema,nema nikakve poruke.To meni ide na živce,ja čitam blog odjedno ga više nema!Ima još takvih,al oni su neš napisali,ima jedan koji je napiso:gotovo...!Ja ako ću brisat ovaj blog reći ću to,al nevjerujem da ću ga tako skoro brisat!Eto nije ovo neki post za divit se,tek tpliko da ne ispadne da ne pišem novi post zato što imam puno komentara,i to s komentarima,većina ljudi koji imaju preko 100 komentara imaju puno komentara od istog blogeta,pa to više nije tako fora,i nije fora kad šalju okolo one lance sreće!Jeb**e ima ih ko rusa,to treba ukinut:Pošalješ lanac sreće ode blog!Treba uvest nova pravila na blogove!Ja sam to zabranio ljudima da mi ostavljaju to,al još mi nije jasno kako to ova moja "veš mašina" može prepoznat,mislim vše ne dolaze ti lanci,ili je ipak moj komp to prepozno ili su se ljudi opametili!Probajte mi to ostavit,pa ak neide recit pod komentarim da budem siguran,a ako ide onda...onda ništa nemojte više moooooooooooooolim vas!

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.