< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Opis bloga

Destroy your feelings or they will destroy you


malo o meni:

volim...
gledati telku,
razmisljati o zivotu,
jesti cokoladu,
svoje frendice...
...i frendove naravno,
delati gluposti,
izlezavati se na krevetu,
biti na intacu,
i na icq-u.........
iti v grad,
piti kapucino..........
pepperse...
casopis ok!
jednostavne stvari...
duge telefonske razloge...
praznike...
ljetoanje...
more...


ne volim...
neku osobu...
...svi znaju koju...
malo spati,
skolu, knjige,itd
dvolicne ljude,
mutave i seljacke glupace,..


ja sam...
ok,
jednostavna,,,
dobra zenska....
bla,bla,bla..........


moja zivotna pitanja:
zakaj ljudi umiru???
zakaj ljudi ubijaju jedni druge(mislim d je ljubomora u

Linkovi

tonca-jako ok covek

skvorc

franco

anita-jako zakon zenska

sarita-smesna zenska

lucya-jena od naj fr.

moja zrinkich

anjica

my buraz lukica

jednostavno naj stranica se ima kaj god oces






Image Hosted by ImageShack.us
lepa slikica............







Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ah anthony............beautiful....





Image Hosted by ImageShack.us
malo johna







Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pa malo chada







Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pa nas lepi michael the flea







Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pa na kraju si skupa moji dragi pepperseki






gledatezakon brace????? obozavam tu seriju nema ne napetog djela....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to e taj glavni lik michael



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tuje malo ozbiljniji






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
njegov brat linc




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedan zgodni bjegunac






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jos jedan bjegunac






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bjegunac koji sam stvara probleme i koji mi jaaaaaaaaako ide na zivce................joj









Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-18
koja slika isse

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us




© one little angel...





svadbas-tko to zna odlicna pjesma




Gdje si sad
Gdje si sad
Hladno vrijeme je stiglo
Pokaži sliku na trenutak
Pusti zvuk neka krene
Gdje si sad gdje si sad gdje si sad gdje si sad
Što je istina, što laž
Da li pamtiš
Da li pamtiš
Što je krivo što je krivo
Gdje je crv
Gdje je greška
Tko to zna tko to zna tko to zna tko to zna
Pola ti pola ja


24.06.2007. u 19:34

| Just write something… (21) | Da/ne | Ma ne moras… | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.