siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

blog namenjen zabavi
i zezancijama
Image Hosted by ImageShack.us

singe(sinisa vojvodic)
skola: a diš?
ma u DIŠ
jebiga,
3 razred nesretnog tehnicara
za racunalstvoheadbangheadbangheadbang
msn:d3sp3r4..... ma
u stvari stace vam???



broj posetilaca
Counter
Counter

nebi rekao
KORISNI LINKOVI
ali valjda ce jednog
dana biti;


mr. Kurceljubivi

Levati Roga i Đole

Dunja

Miki i Dusan

andjelka


moj blog ako vam ga nije dosta

evo malo zabave















video(svidice vam se)

cki povracanje



boksa lupanje glavom


mucenje jadnih zivotinja


zimske radosti


cki se spusta niz tribine
u dunav, heheh



preko leta


evo nest sa darixovog partya

slike

MOJ LOGO HEH Image Hosted by ImageShack.us

MALO ZBUNJENI MAKY Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

NEMA KAJENJA Image Hosted by ImageShack.us

OVCARNIK JAGA Image Hosted by ImageShack.us

SOLIM LEGENDA Image Hosted by ImageShack.us

JA I SESTRE
Image Hosted by ImageShack.us

AL JE BUBA RASTEZLJIV Image Hosted by ImageShack.us

MR.KURCELJUBIVI Photobucket

JA I MALI LUKA Image Hosted by ImageShack.us

ARRRRRRR
Image Hosted by ImageShack.us

NAJMOCNIJA SLIKA
Image Hosted by ImageShack.us

DJOLE MANIJAK
Image Hosted by ImageShack.us

ISKUSAN BIC
Image Hosted by ImageShack.us

MALI LUKA
Image Hosted by ImageShack.us

MANOV,JA I BUBA
Image Hosted by ImageShack.us

MALO ALKOHOLA
Image Hosted by ImageShack.us

OPUSTENO PAJO
Image Hosted by ImageShack.us

PREVISE ALKOHOLA
Image Hosted by ImageShack.us


SLIKE IZ DUGE UVALE
pivo i jeca
Image Hosted by ImageShack.us

ja miki jura
Image Hosted by ImageShack.us

jeca
Image Hosted by ImageShack.us

previse alkohola
Image Hosted by ImageShack.us

visoko gore
Image Hosted by ImageShack.us

al smo iskusni
Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 15.01.2008.

docek nove 2008(srpske)

kao sto svi znaju srbi su specijalan narod
imaju cak 2 nove godine hehehsmokinsmokinsmokin
za ovaj docek je bilo preta
krenuli smo u 9 iz naselja u ruzethumbupthumbup
kupisli smo nesta pica i poceli piti,
onda su nas zvali buba,djole,jagi i kljuka
da ih sacekamo, naravno sacekali smo ih,
i oni su imali neki 5 litara vina, hheheheh
do ruza smo stigli oko pola 11 malo zujni
tamo smo nastavili piti
ja sam nasao 1l vermuta, heh 1l ruma
i 1l cokoladnog likera, to smo sve popili,
partypartypartypartypartyhehehehe
tu smo bili malo zujniji vidicete na slikamaparty
docekali smo novu uz narodnjake
naravno i bilo je preta, onda je dosla murija
i svi su se pogubili neki osli kuci neki
dalje u neke kafice
mi smo ostali i na kraju smo ja solim i
arbutina isli peske kuci
onaki pijani; vise je policije proslo nego
obicnih auta, svratili na inu i kupili cipsa
tu smo potrosili oko 40kn
ali smo se ojeli heheh
sve u svemu PRETERANOOOOOOOOOO
mahmahmahmahmahmah

NARAVNO SLIKE:roflroflroflrofl


BUBA I JA ISKUSNO
Image Hosted by ImageShack.us


BUBA I JA KAO OZBILJNI
Image Hosted by ImageShack.us


DAVIDA DJUKI I CKI
Image Hosted by ImageShack.us


CIKA I DJOLE
Image Hosted by ImageShack.us


BUBA JA I CIKA
Image Hosted by ImageShack.us


DJUKI CKI I KLJUKA
Image Hosted by ImageShack.us


DJUKI SOLIM JA I BUBA
Image Hosted by ImageShack.us


KLJUKA I JAGY
Image Hosted by ImageShack.us


BUBA JA I VOPI
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.