siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

blog namenjen zabavi
i zezancijama
Image Hosted by ImageShack.us

singe(sinisa vojvodic)
skola: a diš?
ma u DIŠ
jebiga,
3 razred nesretnog tehnicara
za racunalstvoheadbangheadbangheadbang
msn:d3sp3r4..... ma
u stvari stace vam???



broj posetilaca
Counter
Counter

nebi rekao
KORISNI LINKOVI
ali valjda ce jednog
dana biti;


mr. Kurceljubivi

Levati Roga i Đole

Dunja

Miki i Dusan

andjelka


moj blog ako vam ga nije dosta

evo malo zabave















video(svidice vam se)

cki povracanje



boksa lupanje glavom


mucenje jadnih zivotinja


zimske radosti


cki se spusta niz tribine
u dunav, heheh



preko leta


evo nest sa darixovog partya

slike

MOJ LOGO HEH Image Hosted by ImageShack.us

MALO ZBUNJENI MAKY Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

NEMA KAJENJA Image Hosted by ImageShack.us

OVCARNIK JAGA Image Hosted by ImageShack.us

SOLIM LEGENDA Image Hosted by ImageShack.us

JA I SESTRE
Image Hosted by ImageShack.us

AL JE BUBA RASTEZLJIV Image Hosted by ImageShack.us

MR.KURCELJUBIVI Photobucket

JA I MALI LUKA Image Hosted by ImageShack.us

ARRRRRRR
Image Hosted by ImageShack.us

NAJMOCNIJA SLIKA
Image Hosted by ImageShack.us

DJOLE MANIJAK
Image Hosted by ImageShack.us

ISKUSAN BIC
Image Hosted by ImageShack.us

MALI LUKA
Image Hosted by ImageShack.us

MANOV,JA I BUBA
Image Hosted by ImageShack.us

MALO ALKOHOLA
Image Hosted by ImageShack.us

OPUSTENO PAJO
Image Hosted by ImageShack.us

PREVISE ALKOHOLA
Image Hosted by ImageShack.us


SLIKE IZ DUGE UVALE
pivo i jeca
Image Hosted by ImageShack.us

ja miki jura
Image Hosted by ImageShack.us

jeca
Image Hosted by ImageShack.us

previse alkohola
Image Hosted by ImageShack.us

visoko gore
Image Hosted by ImageShack.us

al smo iskusni
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 11.01.2008.

za neverovat

Kod geze je bilo za neverovat!!!!!!!!!!!smijehsmijeh
Dosli smo tamo i neki pijani cica zapeo oce igrat
bilijar protiv mene u pare, hehehehe,roflroflrofl
ja kao prvo sam los u bilijaru, kao drugo
U PARE!!!!,ludludlud ali ovi mi rekli da je cica uzas
i da su ga ovi vec pobedili, i ajd ja krenuo igrat,
u 20kn, nije to nista, i ak izgubim,bang stacu,
i tako kad ono ja skontam da je cica toliko pijan
da se cak upisao u gace, heheheh, onda sam
znao da nemogu izgubiti, i tako je i bilo, cica,
ubacio crnu i ja pobedio, ali cica nece da da pare,
jos uzeo mojih 20kn, sebi i ja lepo onako lagano,
(zna to buba kako sam njemu odradio novcanik)
izvucem cici iz džepa 20kn, hehe i kazem nek mi
samo da 20kn onih sto je kao "moje" i cica dao, hehe
bilo je legendarno i za nepoverovat, zato
imam video na kojem je ubacio cak 1 kuglu,
zajedno sa belom, i sliku legendarnog cice.
kasnije se cica i usrao ali to vas stvarno nezanimamahmahmah
slika legendarnog pijanog cice

Photobucket

video di ubacuje kuglu



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.