Desiderata

07.07.2005., četvrtak

PMS, sorry

Evo jednoga kratkog i od mene (posta, misim), premda ste vjerovali da to nećete doživjeti.
Naime, jučer sam se u šetnji gradom slučajno mimioišla s dvije prolaznice, na čijim je majicama pisalo gore u naslovu navedeno. Ne u isto vrijeme, u razmaku od nekih 10-ak minuta.
I sad mene zanima (zapravo, zanimalo me još jučer, no tek sad to dijelim s vama):
Što ženu može natjerati na ovako očajnički, da ne kažem slabouman čin nošenja još slaboumnije ideje?
I onaj jumbo plakat, koji kaže - WGW - jebeno dobro...
Ma možete ovo shvatiti kako hoćete, antireklama, gađenje, kako god... No mene jaaako zanima koja žena na ovom svijetu osjeća potrebu obznaniti svijetu da joj se taj dan (ili tih dana, ovisno mijenja li majicu tijekom PMS-a) svatko obraća na vlastitu odgovornost, te da ona sama tih dana za vlastite postupke odgovara pred nekim višim sudom?
Jer, općepoznata stvar je da je taj PMS katkad i kod gdjekoje žene gadniji i od južine u Dalmaciji.
Usputna digresija, apropos južine: U ono vrijeme su u Dubrovačkoj Republici postojali zakoni za pomilovanje ubojica, koji su ubojstvo počinili u dane južine. To im je, je li, bila olakotna okolnost, pa su se mogli ubijati kol'ko ih volja kad zapuše jugo, ionako se znalo da tad nitko nije sasvim svoj!
I onda mene živo zanima kakve ta majica misli (ili reakciju) izaziva kod jednog muškarca.
Prilazi li on toj ženi? Ja bih se, iskreno, dobrano razmislila (u slučaju da sam muškarac) bih li toj ženi prodala kokice na Cvjetnom. Jer muškarci znaju na koji se način PMS može prelomiti preko njihovih leđa.
A žene su ionako dovoljno bitchy katkad da se s PMS-om druge žene znaju nositi k'o da su i same u istom.
Unaprijed se želim ispričati svim blogericama koje eventualno imaju majice ovog sadržaja.
Ili pak njihovim sekama i frendicama.
Ovo nije ništa osobno.
Ali, cure...

P. S. Ispričavam se i gospodinu Vargeku, vjerojatno je na njega djelovala južina toga kobnog dana kad je ideja rođena.
I Severini, možda je ona u to vrijeme romanse bila nadahnuće. U PMS-u.

- 10:54 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Desiderata

Moja Bundesliga (sa stalnom tendencijom proširenja)