rujan, 2006 | > | |||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Svaštara.....
IME:Mislav
RAZRED:5.c
NAJ GLUMAC:Will Smith
NAJ GLUMICA:Salma Hayek
NAJ GRUPA:Hladno pivo
NAJ BOJA:Zelena(vidite po predlošku)
VOLIM:čokoladu,pisme hladnog piva,
sestru,pizzu,coca colu,simpsone.....
NE VOLIM:nastavnice,hobotnicu,
ananas......
Niko
Dora
Martina
Iva
Tonči
Tea
Antonio
Bubnjevi...
Mikrofon...
Čep hladnog piva...
Slika s koncerta...
Slika albuma....
Album gad...
Album đinovski...
Slika albuma desetka...
Red hot chili peppers....
Opet red hot chili peppers...
Slika albuma red hot chili peppersa...
Black eyed peas...
Opet black eyed peas..
Opet,opet black eyed peas....
Black eyed peas-shut up
TRENING ZA UMIRANJE
Beskrajno prazan jurim prema zalasku,
Brzina mi poklanja zaborav,
S polupraznom gajbom na zadnjem sjedalu,
U ritmu muzike dodajem gas
Ludilo me vodi poput starog znanca,
Vjetar miluje mi karoseriju
Tvoje lice, tvoje oči poput živog mrtvaca
Sad su zauvijek u retrovizoru
Tražila si samo odgovor
Zašto sam to kralj ironije
Zašto se ne vratim ponovo
Nastavim trening za umiranje
Ako noćas vijesti jave da sam nestao bez traga,
Smiri se ne plači od sreće
Moj pokvareni osmijeh dobro pogledaj,
Vidjet ćeš đubre kao ja ne umire
PRINCEZA ISPOD NEONA
Nebo se zatvara poput zatvora
Čujem kako me zovu, znam moram van
Stara ne sluti što se dešava sa mnom
Pa zašto buditi sretnu budalu
Rijeka ljudi prolazi
Usamljeni starci, voajeri
I svi oni znaju gdje će me naći
Kao princezu ispod neona
Poleti čim osjetiš moj dah
Ja sam princeza ispod neona
Svakoga dana, od sedam do tri
Dok me to ne ukroti
Prazna srca, pune birtije
Sigurno rađaju olupine
Ispred izloga čekaj me
Stižem prvim noćnim tramvajem
Obuci nešto lijepo i ne pitaj
Iz kog svijeta dolazim
Poleti čim osjetiš moj dah
Ja sam princeza ispod neona
MARGINALCI
Plazimo ulicom sumnjivih namjera
Mi smo dežurna briga murjaka u kvartu
Toliko pičaka, niti jedna poznata
Jer čim nas one vide odmah bježe na stranu
Ja i moj band pretplaćeni na "bad"
I neki čudni tajni znak
Govori nam da ćemo uskoro
Imati dva, tri crnca i svoj mali plavi kadilak
Edi psihopat, pero alkoholičar
Naša omiljena publika
Samo Hare Krishna nas ne voli
On voli stvari lijepe, ali tko ga jebe
Mi smo savršeni marginalci
ZAKAJ SE TAK' OBLAČIŠ
Sitna čarka, cipelarka
Započinje destrukcija lubanje
Stari nemoj se ljutiti
Ali dečki su me prebili
Sad znam što to znači
Zakaj se tak oblačiš
Jednog dana će naći mene
Moj inkvizitor strpljivo čeka
Tad sigurno neću biti brži
Ali kad krv poteče granice nema
Samo bijes, želja za osvetom
Stvorit' će od mene životinju
I zato samo u jaja, samo u jaja
Pokaži malom šta je tehnika
Samo u jaja, samo u jaja
Milost je sad čista patetika
Zakaj, zakaj, zakaj se tak' oblačiš
HEROIN
Starci i jelka božićna
Dva vrlo rijetka debila
Topli dom, "Petrof" klavir
Svira im junior debil
Skriva vene dobri sin
Danas je praznik pa je clean
Al' čim se sutra probudi
Čeka ga fiks jutarnji
Mama, daj para!!!
Jer samo lova tajnu čuva
Ak' su problemi preteški
Ti samo uzmi heroin
Ako je jednom premalo
Zajebi ih uzmi duplo
Još gutljaj, dva rakije
Par pilula za spavanje
Živi si leš, ne jebu te
Niti poplava niti zemljotres
Mama, daj para!!!
Jer samo lova tajnu čuva
DOBRO VEČE
Zadnji tramvaj preko plavog mosta
Crtam nešto lijepo na zamagljena stakla
Čim šanker izbaci poslijednjeg gosta
Ja se vraćam u odaje svog privatnog pakla
Balanseri na samom rubu
Bolesno uporni u vježbanju strasti
Samo još boce pomažu letu
Sad smo ponovno trijezni, ponovno stranci
Dobro veče i dobro došli svi
U naš trodimenzionalni horor film
PJEVAJTE NEŠTO LJUBAVNO
Godine provedene, zakopani ispod zemlje
Postali smo skupina svirajućih zombija
U birtiji poslije treće, Tedy rezigniran reče:
"Momci ne želim dovijek biti podrumski čovjek"
Vremenom sve smo tiši, slijede prvi kompromisi
Otud samo korak, dva do početka poraza
Prodali smo čak i muda, al' sviramo zato svuda
Terase, festivali; više smeća, lova veća
Slušaju nas curice penzioneri i bakice
I svi umni invalidi senilni i gluhonijemi
Pjevajte nešto ljubavno
Sigurno, tiho, sterilno
Pjevajte nešto ljubavno
Klinke svršavaju na to
A ŠTO DALJE
Treba mi sada bilo tko
Dal’ kurva ili anđeo
U mraku ionako ne vidim
Tad lakše ignoriram
Pomalo ružan osjećaj
Da još dugo neću naći mir
Nazovi to odnos bez srca
Perverzija ili fuk romansa
Budi tu, pričaj mi o jutru
Osvanut' ćemo više puta
Pripijeni na vrhuncu
A što dalje vidjet' ću
Bezobzirni, cinični
I dvoličnio do krajnosti
Ne dostižu nas emocije
Vrline si uzimamo
Sve drugo ostavljamo
Nešto kao samoposluživanje
Neke ti stvari nikad rekao nisam
Možda ti klaun više odgovara
Ali kriti se vječno ne može
Moja pustoš moja močvara
A što dalje vidjet' ću
Samo začepi i budi tu....
NARCISOIDNI PSI
Svi ti narcisoidni pdi
Na svakom mjestu vidim ih
Kako me hrane uzdižu
Kako me hrane uzdižu
Svi ti konstantni osmjesi
Preziru asocijalnu zvijer
Koja tinja u meni
Siguran znak da ima me
Urbane noći, morbidne
Konačno su me dovele
Do križanja mog razuma
Da li sam normalan ili ne
Umiren dijagnozama
Ja stajem poslušan u red
Nema sumnje, sada sam
Gdje i sav razjebani svijet
Svi ti narcisoidni psi
Na svakom mjestu vidim ih
Providne aluzije
Svi ti narcisoidni psi
Iz svega srca mrzim ih
I to me hrani, uzdiže
ODJAVA PROGRAMA
Odjava programa
Vijesti i pregled stanja
Morbidna uspavanka
Uz opširne orgije klanja
Otprati me do sna
I ne dopusti da me uhvati
Klaustrofobija
Koja mi dopire do svijesti
Poštovana publiko
Za kraj jedan mali masakr
A kome nije dovoljno
Njemu nastavak na radiju
Suze, izjave sućuti
Od debelog stranca
Kog ionako zaboli za mene
I nitko ne zna, nitko ne sluti
Svi su oni nedorasli mojoj savjesti
Sahranjen uz sve počasti
Mozak šuti nema smisla dići spomenik
Za nekoga kao ja
MARIJA
Otkad si otišla
Moj pravac kretanja
Jest od šanka do kreveta
Najbolji dokaz
Koliko mi značiš
Cijeli dan samo pišam i plačem
Pijan sam kao drvored
Ali strah me na WC
Čak me i pločice
Podsjećaju na tebe
Možda ti je utjeha
Mislio sam na tebe
Fulao sam pisoar
Za nekoliko metara
Prije nego što pođem Marija
Dva metra bliže đavolu
Dopusti meni Marija
Da te još jednom zadnji put
ČELIČNE ZAVJESE
Kući se obično vraćam kasno
Negdje u zoru poslije noćne smjene
Skidam se onda i ljubim strasno
Tijelo svoje vjerne žene
Onog tipa u krevetu našem
Nikad' ja zaboraviti neću
Sigurno sam trebao
Da mu poželim sreću
Ujutro ti si spavala
Mladića svog pozivala u san
A ja ti nožem mila moja
Presjeko grkljan
Čelične zavjese u mom manastiru
Počivala u miru, počivala u miru
BUBA-ŠVABE
Poslije svakog dobrog fuka ogladnim kao zvijer
Utrčavam u kuhinju, otvaram frižider
Uzimam tri jaja, margarin i sol
Pogledam salamu, kad na salami On
Brzo sam se vratio sa čizmom 42
Kastrirao sam bastarda sa dva-tri udarca
Zamotah mrtvaca u WC papir
I ostalo prepustih kanalizaciji
Bezbrižno i sretno uključih gramofon
I sve bi bilo lijepo da ne vidjeh plafon
Na plafonu gužvaju se dvadeset i dva
Bože moj šta je ovo cijela armija
Zatvorio sam prozore i odvrnuo plin
A za svaki slučaj otrčah po benzin
Veliki spektakl, prava predstava
Uz veliki vatromet leti sve u zrak
Buba-švabe traže, grabe
Buba-švabe svud
U hladnom znoju okupan gledam kako gore
Čim cigaretu pripalim osjećat' ću se bolje
Pretražujem džepove tražim upaljač
A u džepovima pogodite šta!!!
Buba-švabe traže, grabe
Buba-švabe svud
SARMA
Od sve mi je hrane najdraža sarma
Sva ostala klopa joj nije do boka
Miješano meso smota se lijepo
U listove zelja, da vidiš veselja
Sarma je prava poslije par dana
Kad mast onu krutu gledaš na vrhu
Curi niz bradu juhica fina
Odbaciš pribor, ždereš kao svinja
Po cijeli dan žena me grdi
Da samo jedem, spavam i prdim
Za one stvari, tako joj drage
Ja više nemam niti volje niti snage
Meni se iskreno više i ne da
Znojiti na njoj dok ona drijema
I baš me briga što kuja melje
Čim ona ode, ja vadim zelje
Sarma, nešto kao sarma
Sarma, jelo pravo sarma
U zoni sumraka sarme nema!!!
Posljednji nastavak trilogije Petera Jacksona kojim završava epska priča o putovanju ljudi, hobbita, vilenjaka te ostalih Middle-earth stanovnika i kultura koje savladavaju borbu dobra i zla.
Sauronove sile su opkolile Minas Tirith, glavni grad Gondora, u želji da eliminiraju cijelu ljudsku rasu.Nekadašnje veliko i snažno kraljevstvo dugo nije toliko trebalo svog kralja i vođu kako bi pobijedilo sile tame. Sudbina Middle-eartha je položena u Aragornove (Viggo Mortensen) ruke.
Može li on ispuniti svoju sudbinu i postati vođa koji je prijeko potreban svom narodu?Frodo (Elijah Wood) je također na kušnji. Što se više približava konačnoj destinaciji, postaje sve slabiji na iskušenja koja mu priređuje Prsten pa se sve više oslanja na prijatelja Samwisea Gamgeea (Sean Astin). Gollum i Prsten testirat će Frodovu humanost i namjeru da zauvijek uništi Prsten.
Kapetan Jack se vraća u akciju… kao i Will Turner i Elizabeth Swann, i pridružuje im se raskalašena gomila novih i otprije poznatih likova, u filmu „Pirati s Kariba: Mrtvačeva Škrinja“ – epskom drugom nastavku sage o Piratima s Kariba. Ponovno imamo u glavnim ulogama JOHNNYA DEPPA, u ulozi koja mu je donijela nominaciju za Oscara, ORLANDOA BLOOMA i KEIRU KNIGHTLEY, nominiranu za Oscara za najbolju glumicu godine 2005.
U produkciji JERRYA BRUCKHEIMERA, i režiji GOREA VERBINSKOG, kapetan Jack plovi u potpuno nove avanture. U ovom razmetljivom i spektakularnom nastavku velikog hita iz 2003, izrazito ekscentričan kapetan Jack Sparrow upada u još jednu natprirodnu spletku. Iako je prokletstvo Crnog Bisera podignuto, još strašnija prijetnja zapadne kapetana i njegovu podlu posadu: ispostavi se da Jack duguje dug krvi legendarnom Davy Jonesu (BILL NIGHTY), vladaru oceanskih dubina, kapetanu sablasnog broda Ukleti Holandez s kojime se niti jedan drugi brod ne može mjeriti u brzini. Ako spretni Jack ne uspije smisliti lukav način da se izvuče iz tog Faustovskog ugovora biti će proklet, i osuđen na vječno sužanjstvo Davyu Jonesu. Taj zastrašujući razvoj događaja prekine planove za svadbu Willa Turnera i Elizabeth Swan, koji se ponovno nađu uhvaćeni u jednu od Jackovih nesretnih pustolovina, koja ih vodi do sukoba sa morskim čudovištima, neprijateljskih otočana, nakićene proročice Tie Dalme (NAOMIE HARRIS) te čak do tajanstvenog pojavljivanja Willovog davno izgubljenog oca, Bootstrap Billa (STELLAN SKARSGARD).
Istovremeno, nemilosrdni lovac na gusare lord Cutler Beckett (TOM HOLLANDER) iz Istočnoindijske trgovačke kompanije odluči pronaći legendarnu „Mrtvačevu Škrinju“. Prema legendi, onaj koji posjeduje Mrtvačevu Škrinju može zapovijedati Davy Jonesom, i Beckett namjerava tu stravičnu moć upotrijebiti kako bi uništio sve Pirate na Karibima jednom i zauvijek. Jer vremena se mijenjaju na morima, biznismeni i birokrati postaju pravim gusarima… a razuzdanim i razigranim piratima poput Jacka i njegove posade prijeti izumiranje.
Mrak komadi
Komedija cilja na 'screwball' žanr, dva brata Wayansa u izazovu su karijere u ulogama sestara Wilson, mladih nasljednica lanca hotela.
Marcus (Marlon Wayans) i Kevin (Shawn Wayans) su dvojac ne tako savršenih FBIevih agenata, afroamerikanaca, koji su upravo uprskali nazveću policijsku zaplijenu droge pa se žele ponovo 'dodvoriti' svojim nadređenima. Kao što to i u svakom pravom filmu biva, prilika se odmah ukazala: dvije mlade pripadnice visokoga društva Tiffany (Anne Dudek) i Brittany Wilson (Maitland Ward, potrebno je otpratiti do Hamtonsa gdje se tom prilikom odvija vrlo bitna modna revija i, naravno, prisutni će biti svi. Nećete vjerovati, ali sestre su nasljednice vrlo poznatog hotelskog lanca!
No, putem FBI dvojac 'kidnapira' sponzoruše koje su sve napirlitane žurile na modno-socijalni spektakl, a kako im o zadatku gotovo pa ovisi agentska karijera, odlučuju se na riskantni plan – oblače se poput blizanki Wilson – plave perike, plave leće, teniranje, feniranje... i odlaze u Hamptons.
Komedija cilja na 'screwball' žanr, dva brata Wayans (glumci op.a:) u izazovu su karijere u ulogama sestara Wilson, a žarišne točke šala i pošalica su najčešće rasna pitanja, pitanja spola, problematične tinejdžerke, botox fashionisti..., da se ne zabunite, još uvijek smo na sinopsisu 'White Chicks', nismo zalutali u salu pored na konvenciju o pravima mladih.
DŽINOVSKI - Album je završen 29.11.1992. godine. Bubanj je snimljen 06. i 07.11.1999. godine, a kasnije su slijedili ostali instrumenti. Mile i ja smo u to doba išli na filozofski faks, tako da nam je studio bio praktički preko puta (na Vrbiku). Tedi je radio u salonu za tetoviranje u Končarevoj, a Suba je išao na građevinski faks. Denis-Denyken se pokazao kao super tip, a posebno je inzistirao na razgovijetnosti. To nije bilo jednostavno, obzirom na brzinu kojom smo odsvirali ploču. Mile je vokale otpjevao i prije nekih snimljenih gitara, jer je morao otputovati u Njemačku. To je rezultiralo slučajnim rezanjempočetka pjevanja u Buba švabama tako da su početak ponovno morali otpjevati Denis i Suba zajedno.
Kad sam po dolasku u studio čuo za to, poludio sam. No buraz (Suba) me skulirao: Ma ko ga jebe, to je zajebancija!. Studio je bio malen i zagušljiv, para za pijenčevanje nismo imali, ali smo zato snimili svoj prvi album. Umalo je falilo da ga ne nazovemo Trening za umiranje. Umjesto toga smo se odlucili za Džinovski jer je Tedy u to doba imao uzrečicu : Ždereš mi džinovskog!
G.A.D - Album je sniman tokom veljače u Gajevoj ulici. U principu je snimanje bilo dosta rascjepkano, jer smo svi nešto radili ili studirali. Imali smo dosta problema sa zvukom gitare, a i cijela snimka je poslije ispala prilično drugačija od naše zamisli. Tako da običavamo reci da je G.A.D. najbolje prodavana loše snimljena ploča u povijesti hrvatske diskografije. U biti je produkcija klasično sirova. Po našem mišljenju G.A.D. je album sa jakim pjesmama i puno ozbiljniji od prvijenca.U to doba se jasno vidjelo kuda je krenulo stanje duha i da je pljačka uzela maha. To se izvrsno ocrtava na ovome albumu.
DESETKA - Ovaj put smo se odlučili ne miješati u produkciju i sve smo odlučili prepustiti u ruke čovjeka koji nosi prezime najvećeg skijaša u povijesti bivše države, a zove se Janez. Mi smo svoje odsvirali, a on je vrtio gumbiće na mix-pultu. Znakovito je to da smo u studiju proveli punih osam dana (od 21.03.-02.04.1997.). Svjetlo dana gotovo da i nismo vidjeli pošto je studio bio podrumu bez trunke svjetla. Pošto smo mi snimali uglavnom popodne i noću, izgledali smo kao zombiji. Najgore od svega je bilo to što studio nije imao tuš, pa smo prvo tuširanje doživjeli nakon šest dana. Spasio nas je Tomi, kompa iz Velenja koji radi u Ljubljani. Brijanja također nije bilo, zato je ploča i ispala tako nadrkana, samo smo
sada, za razlku od prvog albuma imali para za pijaču, tako da smo mogli ubijati frustracije.
POBJEDA - Prvi album na kojem imamo puhačke instrumente. Trubu je odsvirao Stipe Madjor, prijatelj iz Makarske, a klarinet naš novi basist, inace jedini član benda sa osnovnom muzičkom školom. Klavijature je odsvirao Milko, frend iz Gajnica. Ova je ploča dosta vezana za Gajnice. Počevši od omota, preko dizajna za majice, a o pjesmama da i ne govorimo. Sve smo snimili u roku. Tjedan dana kod Trulog i prepustili produkciju i mixanje Ediju Cukeriću i Branku, ljudima iz Terra Istriane. Žao nam je što Suba nije imao vremena otpjevati sve svoje prateće vokale, ali morao se vratiti u vojsku. Prvi put koristimo i slide. Ako razmišljam unazad, ovo je album oko kojeg je bilo najviše živciranja i strke, a ispao je najbolje.
Zato nam je pobjeda do sada izmicala.
ISTOČNO OD GAJNICA - TVORNICA, 19 i 20.10. 2000.
Prošlo je više od 13 godina od kada je HP održalo prvu probu iznad Gajnica. Mi u Gajnicama smo uvijek bili zapad za cijeli Zagreb. Koliko ima istine u tome govori činjenica da je HP uvijek bio band iz Gajnica. Godinama su mnogi tvrdili da ne znamo svirati, kako bi smo dokazali da je to stvarno istina, snimili smo album uživo. Greške su očite ali smo bar snimili ploču od krvi i mesa. Radili smo u životu krupnije greške, koje nemaju veze s glazbom.
ŠAMAR - dakle nakon gotovo 15 [i još malo više godina postojanja], s ponosom Vam predstavljamo naš zadnji upravo izašli album. Dečkima u bendu je uvijek bilo zanimljivo svirat' što raznovrsiju mjuzu; pa smo ovaj put' stvarno zaružili i snimili dosta dobar materijal, koji će se i Vama nadam se svidjeti. Uz neizostavnu brass sekciju na albumu "Šamar" imalo smo i par posebnih gostiju kao što su: Edo Majka - čovjek bez dlake na jeziku :o), Bruce - vokal iz devetog kruga pakla.
Da bismo otkrili stvarnu pozadinu grupe moramo se vratiti u daleku 1983/84 i O.Š. Ada Prica u Stenjevcu- Zagreb, odnosno u njihov tamburaški orkestar gdje su Zok i Tedi imali prvi susret sa instrumentom srodnim obožavanoj gitari. Nekoliko stotina metara dalje u O.Š. Edvard Kardelj je išao mali rukometni Mozart teške kategorije zvani Suba, imao je devedesetak kila i tešku ruku, što će se pokazati presudnim za njegov kasniji glazbeni angažman (osim što je spavao u istoj sobi sa Zokom). Istovremeno, u Tuzli je živio dječak crne kovrčave kose i prilično problematičnog ponašanja, koji je savršeno govorio njemački zahvaljujući činjenici da se rodio u Njemačkoj. No, trebale su pune tri godine da bi se ova legendarna četvorka sastala i započela put popločen pivskim čepovima i zaliven bujicom hladnog napitka sa 3-5% alkohola. Iskreno govoreći, bili su tu u kombinaciji još dva frenda, ali su otpali zbog razloga koje sad nećemo navoditi. Nu, četvorka je imala bend i prije instrumenata i prije nego što su pijevac (Mile) i bubnjar (Suba) uopće imali iskustva sa svojim budućim ulogama u bendu.
Velika je šteta što nisu sačuvane kazete sa prvim snimcima obrada Ramonesa (7-11, R'N'R Highschool itd.) jer bi to bio ultimativni dokaz svim zlobnicima kako taj bend nije imao nikakvu perspektivu. U to doba (1987.) se Hladnom Pivu pridružio Stipe (danas ex Falschspieler) koji je svirao drugu gitaru. Tako je ova petorka nastavila sa bjesomučnim uvježbavanjem svega što im je bilo dobro (RAMONES, SEX PISTOLS, DEAD KENNEDYS, MOTORHEAD, AC/DC, JUDAS PRIEST, ZABRANJENO PUŠENJE, EL. ORGAZAM. STONES, BEATLES, AZRA, itd. itd.) dokazujući da i najbolja pjesma može zvučati grozno ako dodje u prave ruke. Ipak, kako svaki trud donese plodove, uz sastanke u parkiću i opijanje, bend je uspio složiti repertoar i 21. 05.1988. održao svoj prvi i legendarni koncert u sklopu izviđačkog natjecanja u malom zagorskom mjestu Kumrovec.Već na tom koncertu je izbila tuča i nered, tako da je to utemeljilo zvuk grupe i dalo dodatni poticaj daljnjem radu. 1988. godina je obilježena i neuspjelim koncertom na Jarunu koji nije odsviran jer bubnjar benda koji je svirao prije nas nije htio dati bubanj, tako da smo u pola noći utovarili kopiju Marshalla u tramvaj i krenuli put Gajnica (šteta što tramvaj nije vozio do Gajnica).
Odsvirali smo i tri koncerta u tri dana u Društvenom domu tvornice RIS pred našim mnogobrojnim djevojkama, prijateljima i rodbinom, te lokalnim alkosima. Oduševili smo i susjede okolnih zgrada općine Susedgrad, te izviđače na koncertu u omladinskom naselju Sedam sekretara SKOj-a u sklopu akcije Putevima borbe zagrebačkih ilegalaca, gdje smo Mile, Tedy i ja, uz jos dva kompića osvojili 2. mjesto na tom orjentacijskom natjecanju. 1989. je bila prijelomna jer Stipe odlazi iz benda, a nas četvorica snimamo prvi demo sa šest pjesama (Fur immer punk, Bonzo, Savršeni marginalci, Niemals, Buntovnik i čelične zavjese) početkom rujna u četverokanalnom studiju kod Joze na Trešnjevci. Tjedan dana nakon toga Mile i ja odlazimo u vojsku, a Tedi ostaje civil još tri mjeseca. Po povratku iz vojske 1990. počinjemo sa učestalim probama što rezultira pjesmama Princeza, Heroin, Dobro veče, Trening za umiranje, Buba švabe, Zakaj se tak' oblačiš, Pjevajte nešto ljubavno. Iste pjesme uz prerađene Marginalce snimamo kod Denisa u Sopotu (kasnije poznatijeg kao Denyken) što sve skupa 1991. izlazi na kazeti u produkciji nezavisne kuće Megatherium rec.
Našli su se tu i neki snimci iz skloništa i sa prvog dema pa je sve zajedno rezultiralo jednim raritetnim izdanjem koje danas ima visoku vrijednost. Uslijedili su koncerti u KSET-u i Video-teatru, gdje smo bili iznenadjeni prijemom publike. Poslije jedne svirke u KSET-u prišla su nam dva video manijaka iz Dugava (kvart u Zagrebu) ponudivši nam snimanje video-spota za pjesmu po našem izboru. Mi smo se odlučili za Buba švabe, snimivši spot kod Mileta u kući za 200 DEM . Premijera spota je bila Na Hit-depou u travnju 1992 i to nam je otvorilo put ka širem medijskom proboju. Te godine su nas na jednom koncertu zapazili A.Dragaš i T.Šunjić i ponudili nam snimanje ploče za njihovu etiketu T.R.I.P. records. U to doba su bili u pregovorima sa Croatia Records kao distributerom i proizvođačem. Prvi rezultat toga je kompilacija T.R.I.P. zone, gdje smo se pojavili sa dvije pjesme. Nedugo zatim dobivamo ponude za koncerte u Sloveniji i to kao predgrupa KUD IDIJOTIMA u Ljubljani(17.12.), te na festivalu u Tivoliju na kojem smo svirali sa Dr. Neletom Karajlićem i njegovom frakcijom Zabranjenog pušenja. U međuvremenu, dobivši garancije kako nam se nitko neće uplitati u zvuk i tekstove, ulazimo u studio BEST MUSIC u Vrbiku u Zagrebu i tamo snimamo tokom mjeseca studenog naš prvi album imenom Džinovski.
Zbog raznoraznih peripetija, ploča je ugledala svjetlo dana početkom trećeg mjeseca 1993. godine i napravila je svojevrstan bum u medijima. Zaredalo je desetak koncerata po Hrvatskoj i Sloveniji na kojima smo bili izvrsno prihvaćeni. Činilo se da je bend konačno krenuo svojim putem. No, nije sve bilo tako sjajno kako je izgledalo. Zbog raznoraznih razloga i neslaganja u lipnju iste godine Tedy odlazi iz benda, a zamjenjuje ga Hadžo iz kultne grind-core grupe PATARENI. Tada smo stvarno počeli ozbiljnije raditi i puno češće imati probe, jer se Hadžo fenomenalno uklopio u bend. Dok smo pripremali pjesme za naš drugi album, odsvirali smo nekih četdresetak koncerata po Hrvatskoj i Sloveniji, te jedan u Austriji u Bregenzu. Usput smo dobili i diskografsku nagradu PORIN za najbolji alternativni rock-album. Kristalna dvorana nam nije bila po volji, tako da tu nagradu ne bih ubrojio u nama najznačajnije događaje u našoj karijeri. No, definitivno najdraži koncert u karijeri smo imali 11. listopada 1994. u maloj dvorani Doma sportova ispred RAMONESA. Imali smo tremu i odsvirali vjerojatno svoj najbrži koncert ikada, ali vrijedilo je.
1995. u veljači ulazimo u studio snimiti album G.A.D.. Opet za T.R.I.P./ Craotia rec. Album se u prodaji pojavljuje u svibnju iste godine i donosi nam mnoštvo koncerata, tako da 19.01.1996. idemo i u Skopje. U to doba već polako pripremamo nove pjesme, ali i vodimo razgovore sa par nezavisnih kuća glede našeg slijedećeg nosača zvuka. Naš izbor pada na Jabukaton i u ožujku 1997. odlazimo u Ljubljanu snimiti treći album Desetka . Izvrstan producent (J.Križaj) i studio urodili su najbolje snimljenim albumom Hladnog piva na kojem smo izliječili sve frustracije uzrokovane eventualnim nezadovoljstvom na prethodne dvije ploče. Album izlazi početkom lipnja, a u slijedeću godinu i pol sviramo gdje god ima struje. Posebno su nam dragi koncerti ispred NOFX i THERAPY, te mini turneja po Njemačkoj u travnju 1998. U rujnu po prvi put sviramo u BIH, i to u Sarajevu kao gosti Zabranjenom pušenju. Krajem 1998. odsviravši posljednji koncert u Celju 12.12.1998. rastajemo se sa Hadžom. Pred Božić na probu nam, na preporuku Cindre našeg ‘webmastera’ (ex ABZŽ-NORMALAN), dolazi Šokec i shavaćamo da je kemija tu i da H.P. ima novog basistu.
1999. godina prolazi u pisanju i uvježbavanju novog materijala koji završavamo taman prije Subinog odlaska u vojsku. 10.05. Subu privremeno zamjenjuje Matko, naš prijatelj iz Makarske sa kojim sviramo neke koncerte po Hercegovini, Sloveniji i Hrvatskoj. Od 16. do 23 kolovoza snimamo Pobjedu, po našem mišljenju, do sada najbolji dugosvirajući projekt. Ponukani iskustvom iz ranije faze diskografskog neiskustva, ovaj put odlučujemo sami kontrolirati cijelu stvar, pa Pobjeda izlazi pod okriljem naše nezavisne etikete GAJBA RECORDS u koprodukciji sa distribucijskom i izdavačkom kućom DANCING BEAR.
Značajno je spomenuti da nam se ovdje pridružuju i Stipe, naš prijatelj iz Makarske, svirajući trubu, te Milko klavijaturist (ili Milko pozadinac kako bi Bare rekao), stari gajnički freak odgojen na svim mogućim rock stilovima. Stipe se od tada pridružuje HP-u i na koncertima. Prvi singl i video spot sa ŤPobjedeť je Politika…eskapistički kabaretski country-boogie o bijegu pred političkim bombama u toplo ljubavno gnijezdo. Ta pjesma izlazi uoči siječanjskih izbora 2000. i završava na prvim mjestima top-lista u Hrvatskoj….mislimo da smo sa ovim albumom i pričom oko njega lagano izašli iz klasičnog sirovog punk zvuka undergrounda i uputili se smjerom koketiranja sa svim mogućim glazbenim pravcima. Naravno, vuk dlaku mijenja, ali ćud nikada. Hladno pivo je prije svega koncertni bend i u našim glavama razigrala se ideja o prvom live- albumu. Te, 2000. godine odsvirali smo turneju od oko 60-ak koncerata, dobili dva Porina (video spot i alternativni album) i umorni od tolikog puta odlučili stati na loptu, svakodnevni poslovi oduzimali su nam energiju i inspiracija je patila, tako da smo dogovorili da ćemo uzeti malu pauzu dok nam se ne poslože kockice. Došli smo do zida na kojem je pisalo ŤKUDA DALJE ?ť. Rupa u zidu se pojavila u obliku live albuma ŤIstočno od Gajnicať snimljenog 19. i 20. 10. 2000. g. u zagrebačkom klubu ŤTvornicať. Album izlazi početkom prosinca iste godine. Većina pjesama zvuči sirovo i zaključuje fazu benda do tih dana, u par pjesama smo pozvali Jakšu Kriletića iz tada još postojećih ŤJinxať da svojim saxofonom podeblja Stipine trube i doda drugačiji štih zvuku.
2001. neki članovi lagano prelaze tridesetu i Hladno pivo opet dolazi pred zid. Mile snima solo album ŤU dva okať sa bendom Putnici od svojih pjesama koje HP-u nisu legle (stajale bi HP ko piletu sise kako Mile lijepo reče jednom). I tada kreću glasine da se Hladno pivo raspalo ili da je promijenilo pjevača ili da Mile ima novi bend. Činjenica je da smo mi tada lijepo šljakali svaki svoje poslove, tu i tamo tulumarili tu i tamo imali probe i živjeli manje od glazbe, a više od svojih svakodnevnih poslova. Mile je odsvirao par svirki sa Putnicima, promovirao album koji je snimio, bili smo mu i gosti na zagrebačkoj promociji. Za to vrijeme na probama HP-a se polako naziru obrisi novog albuma. U travnju 2002. g. potpomognuti Ožujskim pivom snimamo ŤHimnuť posvećenu nastupu naše reprezentacije na Svjetskom prvenstvu u Japanu. 26.11.2002. na svjetski Dan nenasilja nad ženama u suradnji sa ženskom udrugom B.a.B.e. promoviramo video spot za pjesmu ŤŠamarť posvećenu borbi protiv nasilja nad ženama. Pjesmu je producirao naš stari prijatelj Denyken i dogovorili smo se da preuzme brigu i oko albuma. Denyken nam je na probama u fazi završavanja novih pjesama otvorio vidike i polako nas navodio na profesionalno bavljenje glazbom. Album ŤŠamarť je sniman u Miletovoj kući od veljače do travnja 2003. g. Na ovom smo albumu pokušali nastaviti tamo gdje je ŤPobjedať završila, usaditi pjesmama dozu kabaretskog nastupa, trudeći se da muzika vjerno oslikava tekstove. Konačno, 07.06. 2003. izlazi dugoočekivani šesti album HP-a ŤŠamarť. Prve euforične reakcije su bile za nas iznenađujuće, pjesma ŤZimmer freiť se vrtila non-stop, duet sa Edom Maajkom u ŤTeško je ful biti kulť takodjer, sviramo sve više, od Austrije i Njemačke preko Slovenije do BiH i SiCg. 10.12.2003. na Dan ljudskih prava dobijamo nagradu HHO-a ŤJoško Kulušićť za promicanje ljudskih prava na području medija. Miletu je sve teže otići i u kino, ljudi ga zaskaču na svakom uglu. U ožujku 2004. na dodjeli Porina dobijamo četiri staklena kipića (video spot, vokalna suradnja, najbolja izvedba grupe s vokalom i rock album). Sve to skupa smo proslavili na našem velikom koncertu 20.04.2004. u 20h i 04 min. u zagrebačkom Domu sportova. Taj koncert je definitivno potvrdio da se toliki rad isplatio. Uz Edu Maajku, Zadrugu, KUD Idijote, Superhikse, Ibricu Jusića sa Arčijem, opernim pjevačem Tomislavom Bekićem, Nikom i Bruceom iz Pure Stems Packa kao gostima dostojanstveno smo ušli u rock'n'roll punoljetnost. Hladno pivo, dragi moji, svira i dalje, trudimo se biti svoji i djelovati iz sebe očekujući naš prvi DVD….