Romanticne poruke za upoznavanje - Datiranje za seks

četvrtak , 20.12.2018.

Romanticne sms poruke za nju od njega










Click here: Romanticne poruke za upoznavanje






Reci LJUBAV ja cu te voleti, reci ZELJA ja cu te zeleti, reci SUNCE ja cu te grejati, ali nikad ne reci BOL jer te nikad necu preboleti! Neko u srcu cuva srecu, neko deo sna, neko komad ljubavi, a tebe cuvam ja!



romanticne poruke za upoznavanje

Volim te-zelim ti to reci, zasto da patim zbog te dve reci??!! Bistri potok, brzo sumi, sve moje misli, k tebi vodi.



romanticne poruke za upoznavanje

Tag: Romantične - Kada pocne lisce padati mogu li se tebi nadati, no po tvome lakom hodu nada pada mi u vodu.



romanticne poruke za upoznavanje

Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je!!!! Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti! Ako treba porusit cu mostove, unistiti proslost, otici u nepovrat samo zbog tebe. Baci kamen u vodu, dodirnut ce dno. Baci granu u vatru, izgorjet ce sva. Baci mene od sebe, umrijet cu ja. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci. Jebi ga, i dalje ne nalazim nista sto je sladje od tebe.



Ljubavne poruke ?±n eee Volim Te..?±ne
Malo crno, malo bijelo, slatko ali otrovno. Ti si secer, ja sam med, pa smo zajedno sladoled. Svi korisnici mogu iznijeti svoje mišljenje bez obzira na njegovo podudaranje s činjenicama. Noćas dok noć bude tiha i medeni mesec bude sjao, seti se da neko ne može da živi bez tebe… Neko ko bi ti sve u životu dao. Jer jedino te tada mogu imati, nesudjena ljubavi! Ja ne volim pice al pijem zbog tebe, ja ne volim suze al placem zbog tebe, ja ne volim sebe, al zato volim tebe.

[Perverzne sex price|Zg chat|Pula oglasi poznanstva]






Oznake: ljubavni, statusi, za, njega

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.