< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (10)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Vidjet ce te!!!yesyes



Kakav vam je moj blog?
odlican
super
onako
los
grozan, izbrisi ga
  
pollcode.com free polls


O meni...

Ovo sam ja

myspace codes

myspace codes



Zovem se Deša.

Prezivam se kao moj tata.

Idem u 6.c u ghetto školu.

Naj Frendice su mi Iva, Lea i možda (nisam sigurna) Lucija Š. i Ana-Marija!!

Nemam naj frendove jer me svi nerviraju!!!headbang headbang headbang

Naj piće su mi cola, cedevita i voda (iako je voda naj zdravlja i nju najviše pijem) party party party party !!!

Naj klopa su mi lazanje i piroške!!!njami njami njami njami

Naj sport su mi košarka i odbojka smijeh smijeh .

Treniram odbojku, a razmišljam hoću li se upisati na badmiton!!!

Obožavam pjevati, plesati (ali ne u javnosti), slušati glazbu, čitati, izlaziti vani s frendicama .........

Za hobi uvijek stavim rolanje, ali to mi i jest hobi.

Moji uzori su moj pokojni nono i moja sestra!!!

Rođena sam 11.02.1995.

Iako ću sada navršiti 12 godina već sam tetka godinu i četiri mjeseca.

Sestra mi studira i živi sa svojim mužem i mojim nećakom u Splitu!!!

Naj pjavačice su mi Pink, Shakira, Fergie i možda Madonna iako je stara!!!

Naj glumac mi je Ed Speleers koji je glumio u Eragonu (i koji ima19 godina) usput (rođen je kada i moja sestra samo što ona sada ima 21 godinu)!!!

Naj glumica mi je Angelina Jolie!!!Zasada je to sve!!!

Ja posjećujem...

Lucija
Ana-Marija
Lea
Katie
Lucija, Lea, Ana-Marija
Lucija Janjalija
Ivchy
Josip
Ana-Marijin i moj blog
Tiffany
teengirl
Anči
bigoo
obožavateljica Shakire
Dogerice
Mihaela
ghetto-ceke
moj drugi blog
Lea i Lucija
Doris
Luce (starke)
Luce i Hana
Lea, Luce i Ana-Marija
Iva i Nikoleta
Rea (bratova cura)
Iva
Frano

Fun...

Moja mala abeceda

A-autobus
B-barka
C-cd
Č-čitanje
Ć-ćupavko
D-dnevnik
DŽ-džem
Đ-đir
E-ego
F-fotoaparat
G-glazba
H-hrana
I-internet
J-joga
K-kosa
L-lav
LJ-ljubimica
M-more
N-nećak
NJ-njega
O-obitelj
P-prijateljstvo
R-rolanje
S-sport
Š-šamar
T-tigar
U-umivanje
V-voda
Z-zajebancija
Ž-žvaka
W-Winterfresh


Ova mi je pjesma zakon od Shakire
Hips Don't Lie

Ladies up in here tonight
No frighting, no fighting
We got the refugees up in here
No fighting, no fighting

Shakira, Shakira

I never really knew that she could dance like this
She makes a man wants to speak Spanish
Como se llama, bonita, mi casa, su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I'm starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection

Hey Girl, I can see your body moving
And it's driving me crazy
And I didn't have the slightest idea
Until I saw you dancing

And when you walk up on the dance floor
Nobody cannot ignore the way you move your body, girl
And everything so unexpected - the way you right and left it
So you can keep on shaking it

I never really knew that she could dance like this
She makes a man want to speak Spanish
Como se llama, bonita, mi casa, su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I am starting to feel you boy
Come on lets go, real slow
Don't you see baby asi es perfecto

Oh I won't deny my hips don't lie
And I am starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection
Shakira, Shakira

Oh boy, I can see your body moving
Half animal, half man
I don't, don't really know what I'm doing
But you seem to have a plan
My will and self restraint
Have come to fail now, fail now
See, I am doing what I can, but I can't so you know
That's a bit too hard to explain

Baila en la calle de noche
Baila en la calle de día

Baila en la calle de noche
Baila en la calle de día

I never really knew that she could dance like this
She makes a man want to speak Spanish
Como se llama, bonita, mi casa, su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You know you got me hypnotized
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

Senorita, feel the conga, let me see you move like you come from Colombia

Mira en Barranquilla se baila así, say it!
Mira en Barranquilla se baila así

Yeah
She's so sexy every man's fantasy a refugee like me back with the Fugees from a 3rd world country
I go back like when 'pac carried crates for Humpty Humpty
I need a whole club dizzy
Why the CIA wanna watch us?
Colombians and Haitians
I ain't guilty, it's a musical transaction
No more do we snatch ropes
Refugees run the seas 'cause we own our own boats

I'm on tonight, my hips don't lie
And I'm starting to feel you boy
Come on let's go, real slow
Baby, like this is perfecto

Oh, you know I won't deny and my hips don't lie
And I am starting to feel it's right
The attraction, the tension
Baby, like this is perfection

No fighting
No fighting






free image hosting

free image hosting





Free Website Counters
Free Website Counters

od 15.siječnja 2007.
počinje od nule

Images for your blog

S. Valentine images



Blog images

Blog images



DDreamy
EEarthy
SSophisticated
AAltruistic

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Slike...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Na msn-u sam...
svaki dan
svaki drugi
nikad
3 puta tjedno
samo nekada
pollcode.com free polls





Ne volim...
novi dan
svojeg necaka
svoju macu
svoju sestru
svoje frendove i frendice
biti doma
pisati domaci
pollcode.com free polls







Pjesme:








"Malo" zajebancije:

Blog images

Blog images



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts




Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster

Friendster



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Customize your blog

Customize your blog



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Evo vam malo i ovakvih...(zaljubljena sam, što se može!!!)

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Sada malo lijepih

Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Razno...

Blog images

Blog images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace






Frendice:

Ovo je Iva

image hosting

image hosting



Ovo je Ana-Marija

myspace layout

myspace layout



Ovo je Luce

image hosting for myspace

image hosting for myspace



Ovo je Lea

free image hosting

free image hosting



Ovo je Katie

myspace icon

myspace icon



Ovo je Rebeka

myspace

myspace










ponedjeljak, 05.02.2007.

I`m in love!!!


eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
evo napokon pravi post
ali HELP ME
zaljubljena sam
naravno nema šanse da vam kažem u koga
ali cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek cerek
stvarno sam ZALJUBLJENA pa zato HELP
e da je li postoji ljek protiv ljubavi
najvjerojatnje ne ne ne ne i ne bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang
ne mogu to podnijeti
jeste vi poludjeli pa ja ni sam zaljubljena
ha-ha šala-mala
nisam zaljubljena
hi-hi-hi-hi
thanks na onih 57 komentara

ipak vam evo slika he-he

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

i za kraj kako ja treniram odbojkuuu

Image and video hosting by TinyPic

PoZZZ Za: Ivu, Lucu, Lulu, Leu, Ana-Mariju, Tiffany, teengirl, Shakirinu obožavateljicu, Katie, Anu, Rebeku, Katiju, Jelenu, Barbaru, Ivu, ma i za ove ostale pogotovo za one koji ostavljaju KOMENTAREEEEEEE!!!

Image Hosted by ImageShack.us11:10 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (57)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.