design by Bahata =)
< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

..nasa sranja..

e vid jebote..stigo msn i u bobotu..
the_iskustwo16@hotmail.com
pa ko voli nek izvoli

Image is Free Hosted By Pictiger.com
mi smo...
desa&cina
zivimo:u Boboti..damn
imamo:ja 16 god,cina 15..njenje
idemo:u 2.2 raz vukovarske gimnazije
slusamo:rock,a cina metal
volimo:prijatelje,2.2 razred,izlaske,provod,svirke
pozitivne osobe,izlezavanje i jos mnogo toga...
ne volimo:misliti,skolu,umisljene osobe,laz,
stoju,canu i tako te...
vikendom:petak kod nas,subotom relacija
dublin-vadis
zelimo:e ako vam kazemo,nece se ispuniti..

ovo je nas ljubimac...zagorka..molimo vas tovite je..a dobra je zagorka..
samo je malo spaljena,
pa cemo je uskoro zaklati...jbga..


ICED EARTH - Watching Over Me

I had a friend many years ago
One tragic night he died
The saddest time of my life
For weeks and weeks I cried
Through the anger and through the tears
I've felt his spirit through the years
I'd swear, He's watching me
Guiding me through hadr times
I felt it once again, it's overwhelming me
His spirit's like a wind, the angel guadring me
Oh I know, Oh I know, He's Watching Over Me
Oh I know, Oh I know, He's Watching Over Me
We shared dreams like all best friends
Blood brothers at the age of ten
We lived reckless, he pay the price
But way? Why did he have to die
It still hurts me to this day
Am I selfish for feeling this way?
I know he's an angel now
Together we'll be someday!
I felt it once again, it's overwhelming me
his spirit's like the wind, the angel guarding me
Oh I knw, Oh I know, He's Watching Over Me
Oh I know, Oh I know, He's Watching Over Me




adopt your own virtual pet!


Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com



Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com






Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Free Picture Hosting - PicTiger
users online


!












..malko mene..Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Free Photo Album with PicTiger

..mi nas..
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Free Image Gallery with PicTiger

Gif Demons Halloween Images # 227791

Gif Demons Halloween Images # 227791


Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo


Posto je ovo kao sto vidite potpuno nedefinisan blogblabla,mi nemamo pojma o cemu cemo pisatinono..ugl.. ce to biti gluposti..al..ajd..pa ko voli nek izvoli..o swemu po malo iz naseg (ne)zanimljivog zivota....sta nam padne na pamet..i tako..e ne da nam se vise..videcete vec..pozZzZ svima i bajdvej UDAHNITE NAM PRDEZ>..bwhgbwhg..rofl..malko slikica....cina,ja.iwke..the mađik trijoImage is Free Hosted By Pictiger.com
iwke,cina,jowanaImage is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
cinka i ja..Image is Free Hosted By Pictiger.com
jowanka i cinka..a jea..Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
luda..trosha..Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
..moja smiljana..Images Hosting - PicTiger
Toxicity
Conversion, software version 7.0,
Looking at life through the eyes of a tire hub,
Eating seeds as a past time activity,
The toxicity of our city, of our city,

New, what do you own the world?
How do you own disorder, disorder,
Now, somewhere between the sacred silence,
Sacred silence and sleep,
Somewhere, between the sacred silence and sleep,
Disorder, disorder, disorder.

More wood for their fires, loud neighbors,
Flashlight reveries caught in the headlights of a truck,
Eating seeds as a past time activity,
The toxicity of our city, of our city,

New, what do you own the world?
How do you own disorder, disorder,
Now, somewhere between the sacred silence,
Sacred silence and sleep,
Somewhere, between the sacred silence and sleep,
Disorder, disorder, disorder.

New, what do you own the world?
How do you own disorder, disorder,
Now, somewhere between the sacred silence,
Sacred silence and sleep,
Somewhere, between the sacred silence and sleep,
Disorder, disorder, disorder.

When I became the sun,
I shone life into the man's hearts,
When I became the sun,
I shone life into the man's hearts.



Azra
Dzoni, budi dobar

ovo je dan kad sam bezuspjesno slagao sve
bircuze uz niz
hodao ulicama znam dobro taj film
plazio sam na nogama i to do kasno u noc
videh se na drugoj strani hej dzoni boj

zaboravih vam reci da zovu me dzoni
pravo mi budi za to
oni sto me vole zovu me tako
kad sam kao mali dosao u grad
morao sam samom sebi dati nadimak

hej dzoni
budi dobar dzoni be good

ovo je dan kad sam ocajnicki trazio svog
partnera za fuk
lutao ulicama vrtio se u krug
pjevao sam svoje pjesme i to do kasno u noc
vidjeh se na drugoj strani hej dzoni boj

zaboravih vam reci da zovu me dzoni
pravo mi budi za to
oni sto me vole zovu me tako
kad sam kao mali dosao u grad
morao sam samom sebi dati nadimak

hej dzoni
budi dobar dzoni be good



Azra
A sta da radim

Ref.
A sta da radim
kad odu prijetelji moji
kada ode djevojka
na koju bacam oci

I tako redom, dan za danom
na javnim mjestima s gitarom
naravno da uvijek netko dodje
da me cuje makar i kradom

Nista mi vise nije vazno
nasao sam dobar bend
zelim samo da sviram
da se otkacim i to je sve

Ref.

Ljudi samo govore
zasto si nervozan
ljudi samo pricaju
ne budi tako grozan

Ljudske usne sapucu
suljaj se ti kradom
izbjegavaj nevolje
skinut ce ti glavu

Nista mi vise nije vazno
nasao sam dobar bend
zelim samo da sviram
da se otkacim i to je sve



Generacija 5
Dolazim za pet minuta

Dolazim za pet minuta
nemoj da bezis, ne budi dete
samo cu skociti preko puta
da kupim pice i cigarete

Dolazim za pet minuta
evo ti novine, nesto pronadji
ploce su tamo levo u sobi
ja trcim dole, sama se snadji

Ref. 2x
Ne boj se, necu ti nista
treba mi rame za plakanje
treba mi skloniste od buke
treba mi muzika i stisak ruke

Dolazim za pet minuta
molim te, ostani gde si
iskljuci telefon, zakljucaj vrata
treba mi ljubav, a ti to jesi

Ref. 2x


MySpace hosted images

MySpace


Miscellaneous Decoration Images # 174709

Miscellaneous Decoration Images # 174709


Miscellaneous Decoration Images # 174587

Miscellaneous Decoration Images # 174587


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
image hosting file

image hosting file


MySpace

MySpace


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Image is Free Hosted By Pictiger.com
Picture Host - PicTiger

Image hosting images

Image hosting


Gif Skulls Halloween Images

Gif Skulls Halloween Images


Gif Blood Halloween Images

Gif Blood Halloween Images


Gif Blood Halloween Images

Gif Blood Halloween Images


Gif Demons Halloween Images

Gif Demons Halloween Images



DVE NAS...

dve nas smo nenormalne likuse iz 1.2 razreda sugave vukovarske gimnazije..rodjene smo inMySpace

MySpace

cina 29.1.1992 a ja 4.1.1991...upisale smo gimnaziju jer nismo znale sta cemo drugo upisati...slusamo ugl..stari rock -ja ,a cina metal..izlazimo swagde po malo..gde imamo prevoz..e da..vrlo vazno...zivimo u Boboti.Image is Free Hosted By Pictiger.com.nazalost..jadna nam neka sudbina..odlucile smo napravit blog tako bezveze da vas smaramo..pisacemo (ne)redovito..volimo cve sto vole mladi,a ne volimo sve ostalo..i ne da nam se vise pisat..aj pozZzzZ..cina&desa


Create your custom cookie at bigoo.ws

petak, 06.07.2007.

>...glupi paradajz...

/

E da…vracam se ja mirno sinoc sa turnira…kroz tamne ulice..udisuci onaj nesnosni miomiris
BoBOtE..misli su mi ko zna gde..i bas mi je onako..opushteno..
Ulazim u sobu…sad mislim samo o snu…jer ipak sam jutros ustala u pola sest..
Ne mogu vise..zarko zelim spavati…al prvo moram u kupatilo..uf…
Napokon sve spremno za blazeni san..nema sparine,cak je malo i prohladno..onako sveze..posle kise..
Legnem u krevet..i onako umorna odmah utonem u san..
I spavam lepo…ne znam gde mi je dupe..sanjam neki dobar san..ne znam tacno sta..
Al ne zelim se probuditi..znam da ne zelim..
Odjednom kroz san:
Alooooooo..amo ustaj..treba kuvat paradajz..
Wtf..sta se to desava u mom snu..kakvo je to nepodnosljivo krestanje..
Prestalo je..opet polagano tonem u san..
Jesi ti gluvaaa..ustaj kad ti kazem..i mars rezat paradajz..
Ovo je bilo previse i za moje usi..budim se u javu..
Svesna sam da mi je dan upropasten zbog glupog paradajza…sad u sebi jebem i sos i cufte i swe sto se pravi od njega…ko zna kad cu ponovo tako spavati..i polakom ustajem..
Na stolu me ceka dorucak…sva sam mrzovoljna…
Uzimam noz…najradje bih se zaklala snjim..al ne zelim..jos moram nervirat i smarat ljude oko sebe..
Izadjem u avliju..predamnom tri ogromne kante uzrelog glupog paradjza..vec me muka hvata..
Pocinjem da rezem..kanta se cini kao da nema kraja…ide to meni..polako s eprepustam osecaju mljckavog paradajza medju prstima….a osecaj je dobar..
Ugl..neke posebne poente u ovom postu nema…
Osim mozda..glupi paradajz..
Aj pozZz swima..
Uzivajte..i nemojte kuvat paradajz..ne dajte se naterat na to.
.




| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.