Srce, um i duša pjesnika što mu ime DeS3InY

nedjelja, 07.08.2005.

Za Sve Seljake Veseljake

Za sve seljake veseljake
Radit ćemo narodnjake
Pa dok se oni provesele
Mi ćemo im uzet tele

Vidi ih što skaču, viču
A kasnije će da riču
Zbog nepravde nad njima
Mi počinili nad svima

Odnosimo stvari i novce
Dok oni u snu broje ovce
Sinovi i kćeri im pol noći plešu
Dok mi njima gazimo po vešu

Svako jutro nova strka
Druga kuća ista frka
Nestale pare i kola
A djeca im puna alkohola

Za to smo samo mi krivi
Mi znamo zašto smo živi
Pametni lopovi kradu kuće
Dok seljaki rundu vuče

Ajme meni koji vrisci
Ne mogu opisat' ni najbolji pisci
Kao da im kolju djecu
A samo im uzeli novce i Cecu

Za sve seljake veseljake
Radit ćemo narodnjake
I dok oni rakiju liju
Lopovi im lovu piju

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.