DerzaFanistori

četvrtak, 12.04.2007.

It's not what you think. I know it looks like we're cleaning dishes, but actually, we're having sex.

Prošlih par dana naradila sam se k`o konj.

A nisam baš ni nešto spavala.

Libido mi je na highest highu od devetsto lijeve.

Dakle... Vrijeme je za zabavljanje vlastitog mozga distrakcijama sa više imaginativnosti od uobičajenih.

Da, dobro mislite ;-).

Tih uobičajenih distrakcija.

I tako... bez daljnjeg otezanja... ta-da-da-da!

Moja Top 5 lista ljubavnih pjesama.

U ovom slučaju ljubavne pjesme ne znače "pjesme za maženje" ili "pjesme o tuđim ljubavima". Ovo je top 5 pjesama čiji uglazbljeni lyriksi su nešto u čemu vidim ponašanje i razmišljanje slično mojem i priče u kojima bih se voljela vidjeti kao protagonistu.

1. Queen - Who wants to live forever



Davno, davno,... gledajući "Highlandera" prvi put sam čula ovu strašnu pjesmu. Kao glazbena kulisa jedne od ljubavnih priča filma urezala mi se u pamćenje i mnoga sam svoja domišljanja i premišljanja modelirala prema njoj. Nije mi žao.

"But touch my tears with your lips
Touch my world with your fingertips
And we can have forever
And we can love forever
Forever is our today
Who wants to live forever
Who wants to live forever?
Forever is our today

Who waits forever anyway?"

2. Three doors down - Kryptonite



Malo je glazbeničkih stihoklepaca uspjelo superherojsku simboliku ukomponirati u svoje radove, a da to ne zvuči jeftino i budalasto. 3 doors down... da, oni su bili vrlo uspješni.

"If I go crazy then will you still
Call me superman
If Im alive and well, will you be
There holding my hand
Ill keep you by my side
With my superhuman might
Kryptonite"

3. Depeche Mode - Freelove



Iako nisam baš od odlazaka na koncerte i obično nađem mjesta i događaje u koje mi je jednostavnije utući pare, za ovo sam bez žaljenja u doba najveće studentske besparice bez grča pljunula 250 kunića. U retrospektivi, i samo čuti ove riječi uživo vrijedilo je te pare:

"And I`m only here
To bring you free love
Lets make it clear
That this is free love
No hidden catch
No strings attached
Just free love"

4. Louis Armstrong - A kiss to build a dream on



Moja ljubavna priča s ovom stvari počinje u početnoj sekvenci Fallouta 2. Od tada popratila je mnoge događaje i svjedočila raznim previranjima te narasla u pravu himnu bez koje ne mogu uopće zamisliti svoj život.

"Give me a kiss to build a dream on
And my imagination will thrive upon that kiss
Ah sweetheart, I ask no more than this
A kiss to build a dream on"

5. Depeche Mode - It`s no good



Ako postoji životna filozofija glazbe(nika) koja mi u potpunosti ide niz dlaku onda je to njihova i zato nije čudno da se čak i u tako reduciranoj slici kao što je top 5, Depeche Mode pojavi dva puta. Ono što ja mislim je da ako postoji osoba koja se može oduprijeti istinskoj (ok, mračnoj i depresivnoj) upečatljivosti ovih riječi onda ili je mrtva ili je jedini živući donator srca.

"Dont say you want me
Dont say you need me
Dont say you love me
Its understood
Dont say you`re happy
Out there without me
I know you cant be
cause its no good"

Eto, to je bilo to. Ako ste mislili da je gotovo, skoro ste u pravu.

Al` skoro se ne broji.

Sad ću s ovim pokušati usositi još nekoliko braće i sestara po blogu ;-))

Zadatak je dakle ovaj,... napisati svoj top 5 (2, 8, 12, koliko već kome paše) ljubavnih pjesama koje definiraju osobnu ljubavnu filozofiju. Pjesme moraju biti popraćene osobnim komentarom, kratkim ili opširnim prema osobnom nahođenju. Nije hića, i nemojte slomit tipkovnicu nepotrebnom žurbom, ali mislim da vam je... hmmm... 2 tjedna dosta za premišljanje.

Lista uvaljivanja ideje:

avet
anspik
danzametak
vaginalni redizajn
vilenjak

12.04.2007. u 10:52 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Dosta je bilo toga da sve što me muči istresem pred 3 bliska prijatelja i malu gomilu nepoznatih ljudi. Sad hoću sve što me muči istresti pred veliku gomilu nepoznatih ljudi i to na Internetu. Oh, kako originalno!



Ljubavna pisma, hate mail i ostale literarne oblike primam na:
derzafanistori@gmail.com

..., a i šaljem na Vašu adresu:

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner






HALL OF FAME

Tužna Riba
ADHD susjed


BlogDay 2008

Brazen Careerist
Oddee
Bibliophile Stalker
Bock's Car
Overcoming Bias

BlogDay 2007.

mr. Eric
Yarn Boy
Poliin
nepismeni
kalofagas

KULINARSKI PIT-STOP njami

Linkovi

Blog.hr
IMDb
Oxford Journals
Blackwell Publishing
Elsevier Publishing
radio.blog.club

READINGLISTA

drow elf
Sex, drugs and you tube.
ubočeni svijet
spravica
cijelosvijetno ljubavna
fonetični
kako bez nje popit` tursku
lećaa koja voli poklone
Dr.Simmons
guske, patke i mjesečevi
povučeni egzibicionist
Vuf popularni keks
o ispravljanju
i slično. s VELIKIM b.
pustara
danjošet
opletilja
mesi pensin
grintavi
Xiž
grand loup paresseux
ribetina
o ženama i sisama
czar
vonnegut`s asshole
općeljudski temator
Uvod u ništa
di džej
NkB
parkić
nerečljiva
vicmaher
eternity hour
iksijola
svaki dan u tjednu
VaginalniGumbi

... i još mnogo njih koji se klibere u bukmarksima.

PAZI SAD!

Lijepo molim, sve materijale (tekst, eventualno fotografije, etc.) koje skinete s ovog bloga koristiti uz referenciranje na to otkud potječu. Sadržaj stranice podliježe uvjetima licence Creative Commons. Najljepša hvala.


KEREFEKE NEKE:
(oliti linkovlje do par postova)


Finalizacija 2006.
sweet pics 2006 1/3
sweet pics 2006 2/3
sweet pics 2006 3/3

O savjetima za domaćice i sve koji se takvima osjećaju
Kako sve stići i još se odmoriti
SSK


O filmovima
Dakle, Borat
Veličanstveni Wicker park
Hostel Šmostel
"I might be back"
V for Vendetta a.k.a. recept za meze
Miami Vic
I want you, I need you, oooh baby, oooh baby
10 razloga..." redux
Popušit ću ti, Johnny, ako obećaš da me nećeš oženiti
Crna kutija
"So others may live"
It will always be River Valley for us!
Jedna medvjeđa šapica
I'm sorry, I'm too busy to ignore you now.
Napunimo bakterije!
Thanks God, A dog pile of piss poor physique on top of a small cock and hereditary alcoholism, I appreciate it!... I'm babbling. I do that drunk.
She was a beautiful thing, Havana. We should have known that she was... a heartbreaker.
Kako je svijet mali i isprepleten sinhronicitetima
Ubila sam se od posla al` uspjela sam listu skresat` na 103 osobe, tražiti redni broj stvarno bi bilo previše
Opasno zgodne tete
"Your cat is in my garden."
Preživjeli
"Me too."
Red herring

O crtama i točkama
Želja
Mala Sfinga
Leptir
Lamentacija 18122006
Pejzaž
Pravi mem...i nisam odoljela
Kayleigh
Eris
Intermezzo
Lisp
Dar
Ne mislite naaa (žutog krokodila)
Red moon
Nerve Zero
Fortiter fideliter forsan feliciter
Vidio sam te danas
ZA NEKE STVARI JE NAJBOLJE DA OSTANU TAMO GDJE JESU
Kzin
Ponekad
Ja, prljav
"Najbolji povod za razgovor"
Planinsko proljeće
25 hits

O snovima
O snovima #1
O snovima #2
O snovima #3

Who links to my website?