ponedjeljak, 20.02.2006.

Ja ne kuzim?!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usJednostavno ne kuzim jednu stvar...Danas ja u skoli,i posto mi crkne baterija pitam ja priju nek mi da za jedan sms...ima 100 kn,100 fucking kuna i neda mi...30 lipa taj jebeni sms i neda...Jebote sjebano....Ce crknit za 30 lipa?? Zenska je u kurcu total...A jbg i takvi ljudi postoje...

Eeee u subotu su bili Father...hahahahahh...po meni oni su odvratni,jerbo mi rodica sendala nekoliko stvari,ja da dodem odmah bi izasla...eee da,a kako me nagovarala...lool ''majooo idiii pliiiiiz,evo ako vidim nekog dobrog lika uletit cu mu,ma sta god ti oces,evo svi se cudimo da ne ides....'' loool...ja sam samo varila...Al sad moramo ic u subotu jerbo mi masu fale i nismo se vidili ufufuf....I zato bi tim slucajem pozdravila Daria,Anu,Dina,Annu...(neda mi se linkove stavljat) e ljudi falite mi...

I o cem bi jos mogla pisat...A nist,necu vas gnjavit...
Sam da jos pozdravim Marina,kissich,vojim te...

<< Arhiva >>