petak, 03.02.2006.

No name

Ja neke ljude ne razumjem...ne kuzim ih jednostavno...ako mi kazu da sam fejkerica ili tako nesto....misle da me je to uvrijedilo...hahahahahah...ono ljudi...nema sanse da se nerviram oko tih sitnica,a jos kamoli kad mi to napise neka budala koju ni neznam....i jos ne ostavi link....ajme sta te volim...aaa...opizde pametovat...ufff...tupine...al ono skuzila sam da ne bit glupa i ne se nervirat oko sitnica...NEMA SANSE...i nema vam svrhe ostavljat mi komente tipa ''fejkerice odjebi'' i to...necu ih brisat al se jednostavno necu obazirat na to...JER ME BOLI KURAC ZA VAS SVE...i ta sva sranja sta su mi se desila samo su me ojacala...ne ubila...jedna moja prija iz razreda koju sam smatrala ful dobrom prijom dok smo bile ''super'' ona me srala okolo...jednom liku...sta smo bili ful dobri rekla je da sam kurva,drolja,da samo mjenjam muske i jos masu toga...i sad ja i taj prika ne pricamo (a uostalom to i nije prika jer vjeruje njoj,ne meni) samo zato sta ona nikad nije imala decka i stalno govori da ce u casne...pa boli me kurac nek ide....jedanput sam je upoznala sa likom i nije mu se svidila....svi su joj dali odjeb....i sta sam ja tu kriva..ne...nego ona mene lijepo sere....i zato sam skuzila DA ME BOLI KURAC ZA SVE VAS...imam ljude koje volim i vise mi ne treba...ZATO FUCK OFF....

| 21:26 | Poseri se (131) | Potegni vodu nek govno ode | #

<< Arhiva >>