četvrtak, 05.10.2006.

im here... dont forget me...

hey najdraže moje!! nema opravdanja za moje izbivanje... nisam imala šta reć, nisam imala potrebu... al ste mi sve falile... i sad kad gledam vaše blogove, mi se sve vraća... prvo da vas pohvalim za uspješne rezultate o kojima čitam... thumbup

ja sam ok, željena težina je tu negdje... odnosno, prvi cilj... sad idemo dalje! yes Idem skoro svaki dan bar jedan sat u teretanu, radim trbušnjake doma (to mi je navika postala ko pranje zubi lol), pazim...
na 2 tj sam prestala pisat kolko unosim. mislim, i dalje sam pazila i brojila, al nisam zapisivala... sad se nisam niš debljala, al pošto želim na još manje, kontrola se mora opet pojačat... išla sam na terensku prošli vikend i onda sam rekla da ću se ubit i fkt jesam... jela sam sve ono o čemu mjesecima sanjam... i nije mi žao. jer je bilo jednom i isplanirala sam i onda sam popila čaj za čišćenje i pazila kaj papam... to mi je bila kao nagrada! veselim se vodenom danu u subotu!
its so good to be back! dont forget me, i need you!!! kiss

Vaša Depresivka;)

| 20:02 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.