još jedan dan..

četvrtak , 28.06.2018.

jedva živa dočekala sutra..kraj radnog tjedna.
ovotjedni završetak malog posla koji jedva da mi plati struju, internet odavno nemam, ni mob mi više ne radi..
operater mi ovršio tekući uz pomoć (pokojnog) hanžekovića (bog mu daj duši lahko), partneri su ostali..a je li on ponio sa sobom sve zarađeno? je li mu bandić vratio jamčevinu? hoće li kolakušić uspjeti predložiti novi ovršni zakon?
jesmo li ostali bez drugog stupa mirovinskog?

ma briga me! ja želim svoja ljekovita stabla!
meni dovoljna stabla.. na mom brijegu. prilazim mu i tepam..brijegić moj..gajić moj.. moje trnje i kupinje..moja tri stabalca..zasad!
nazirem i malo lijepe zelene travice..ko na engleskom travnjaku..odnekud nikla sama.
kleknem na taj tepihić od travice.. hladnoća zemlje ispod nje prodire kroz koljena..penje se uz bedra..leđa..jetru i slezenu..ošit i dolazi do pluća..
ne, tu je duša! tu negdje je duša i tu je srce.
hladnoća ih umiruje..i dalje, uz grudi ..vrat..do glave..do roja misli u njoj..hladi ih ..otjera ih suvišne. teške i turobne..mračne misli.

zabogamiloga, ta hladnoća zemlje i trave otjera mi sve loše misli. i nemam straha. ne bojim se. prazna sam od loših osjećaja..spremna za udahnuti miris trave i ispuniti dušu dobrim, zdravim mirisom zemlje..udahnuti jako i puno..
kakvo pisanje! daj mi ovaj udah jedan veliki ogromni koji ispuni dušu i tijelo tako jednostavnim mirisom..koji ispuni ljepotom ovoga ..gotovo ničega.. ove gliste koja je izmilila od nekud iz krtičnjaka (a gdje je krtica?) i ovog nekog malog šarenog puža na vlati preslice..i bubamare na cvjetiću kamilice..zamislim želju i ako bubamara poleti ostvarit će se :).
ali poleti neka ptičurina iz mog gajića :) neka, ostvarit će mi se tri želje :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.