devoted

vinkovcani:.
Sanjica
So-Jo
delovely
Tena
davor
Šoky
DKnight
Davor
DIM

ostali:.
antonija
anjuska
tilaponcica



ja sam
Damir
MSN
damirsfc@hotmail.com



Free Counter

















stay devoted ;)

četvrtak, 07.06.2007.

love hurts :)

sve lijepo sto dođe, zašto prođe?


I sve ću priživit
I na sve san friži spreman
A moran se mirit
Što te neman



srcu je tesko, ali proci ce... milijuni su prosli kroz to, i ja cu :)

sto pokusavas biti bolji, na losiji ti se način vraca...

zasto je to tako... uvijek sam mislio da ako ima nesto izmedju dvoje koji se vole, da im nista ne moze smetati... ali ne, tu uvijek mora biti milijun nevidljivih sitnica koje koče sve ono sto se gradi...





skoro 4 mjeseca pa pufff.. ode :)

sve lijepo odnjeo je vjetar kroz jednu noc...

cemu silno vjerovanje , nada, ljubav... mozda zbog onog malog dijela koji ce uvijek ostati u srcu i kojeg nitko ne moze izbrisati ?

e, bas taj dio je vrijedan svega ovoga :)

nadam se da je :)

svejedno ... bilo je prekrasno i uvijek ce ostati u sjecanju...

zivot ide dalje... doci ce ce valjda opet , kako kazu =)

mozda bolja... losija? ... ma samo nek dođe hehe

to me jedino drzi hehehehehe

čuvajte se heartbrejkeri...






Miriše sol u tvojoj kosi,
sjećaš me na bol i vjetar me nosi
prema tebi kao brod na grebenje,
razbit' će me opet staro nevrijeme,
ali svejedno je kad znam da tebi pripadam...

Svi putovi isto nas vode,
bez mene nema ni za te slobode,
a mislila si da te neće boljeti,
ako odeš prestat' ćeš me voljeti,
ali uzalud je sve, još uvijek voliš me...

Dotakni me usnama, još voli me pjesmama...
dotakni me prstima i skini bore s naših godina...


Ja odlazim i ne kažem zbogom,
u srcu te nosim sa sobom...
i sve je isto, isto kao prošli put,
ti mi samo tiho kažeš sretan put,
ali još riječi tisuću u nama umiru...

A mislila si da te neće boljeti,
ako odeš prestat' ćeš me voljeti,
ali uzalud je sve, još uvijek voliš me..



...jer sam bio zaslijepljen zaluđenosti.. i nisam vidio one stvari koje su me smetale... da li je to normalno, ili ne, ne znam...

samo znam da u sebi sve vise osjecam određenu dozu poletnosti, slobode, u kojoj vecinom prevladava uzbuđenje zbog novih doživljaja, i pokusaja u pronalasku one, idealne :)

... a u sebi cuvam ono najbolje... jer ostala su samo sjecanja

...ona idealna...
blizu je, ali gdje :)??
svi kazu da trebamo proci puno toga, puno dobrih i losih iskustava, da bi znali postupati pravilno i da bi znali prepoznati pravu stvar...

...evo, po prvi puta se slazem s tim, i osjetim te rijeci, o kojima svi pricaju...



drž'te se :D

ode u lov ;)

- 14:44 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv








Image Hosted by ImageShack.us



video:.
Precious
Precious video

Enjoy (2004) Enjoy <br />
04

StrangeloveStrangelove


koncerti:.
zagreb
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ljubljana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us












gjuran
toooot
boom
vrti mi se
prddd
tomokill
cesma