periferijska magla

petak, 11.11.2005.

Kruh i vino

Ribarenje, ribolov, ribičija, ribanje, pa i ribarsko prigovaranje, sve bi ja to priznao kao točan odgovor.
Da, bio sam na pecanju. Al nisam ja neki ribič, više onako za opuštanje. Žao mi je ribica, pa ih ako imam sreče taj dan, obično vratim tamo odakle sam ih i izvadio. Čak mi je žao i mamaca koji su nekad bili živi, pa preferiram kruh. Kruh je sastavljen od sastojaka koji nisu prije bili živi. Ili? Barem to još nitko do sada nije dokazao.
Eto, uspio sam barem to, da ste pročitali ovu priču, zbog čega sam sretan. Nekolicina vas je točno odgovorila. Štoperica pokazuje, da je na cilj prva stigla napalm. Ona već od prije ima link na ovom blogu, pa nagradu nije potrebno podijeliti. I to je možda najpošteniji ishod. Jer ovo nije bio natječaj, a da je bio bio bi nepošten, jer naravno ne mogu svi biti u isto vrijeme online.

Hvala na interesu,
a sad idem uz tex-mex-histria rock isprobat mlado istarsko vino.

Pozdrav!




naknadno:

oBJAŠNJENJE

Napalm je ispravno odgovorila najmanje šest sati i dvadeset sedam minuta prije drugog točnog odgovora. Njen odgovor se nalazi ispod posta sa pričom.

Zakasnio sam na mošt. Ali lanjska Malvazija je bila odlična. .............. su standardno napravili pravu feštu.

ps nadopunite, ako netko zna ime banda u komentarima. i obečajem, ne dajem link :)



- 18:14 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>