***O MENI***

IME: Magdalena

NADIMAK: Megy,Megica

MJESTO: Nuštar

ROĐENJE: 21.07.

HOROSKOP: Rak

KLUB: Dinamo

VOLIM: Boga,Denisa,
obitelj,frendove,frendice,
čokoladu,plesati,igrta
košarku,svoj život,more,
ljeto,glazbu i puuuno toga..

NE VOLIM: laž,umišljenost,
bahatost,psovanje..

FRENDICE: Maja,Matea,
Andreja,Nives,Mirna,Tijana,
Anamarija,Iva,Marija,Matea,Lena...

FRENDOVI: Roby,Lebo,Tomo,
Luka,Darko,Igor,Ivan,Josip,
Tony,Gilja,Suton,Zvone,Šara,
Bato...

MSN: megy_004@hotmail.com

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

...........................................











petak, 27.06.2008.

.............

eo da ja još jedan postić objavim...
neću više pisat postove...
bar nekih mjesec dana...dok mi
se ne nakupi novosti...ana ti mi
u komentarima javi za koncerte...
8.8.je od lane...tad bi mogli...zvisi o
vama...ja ću dolazit pregledavat blog...
ani ću jedinoj kommat...bez ljutnje...
jer mi je ona redovna...eto,javim vam se...
sve vas ljubim...puse...i pozz svima...
neću nabrajat da nekog ne izostavim...
čujemo se...uživajte mi...
I SRETAN PUT MOJOJ MAJI NA MORE...
lijepo mi se provedi...

BAAAAAAAAAJJJJJJJ!!!!!!!!!!!



| CoMeNtIrAj (23) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.