***O MENI***

IME: Magdalena

NADIMAK: Megy,Megica

MJESTO: Nuštar

ROĐENJE: 21.07.

HOROSKOP: Rak

KLUB: Dinamo

VOLIM: Boga,Denisa,
obitelj,frendove,frendice,
čokoladu,plesati,igrta
košarku,svoj život,more,
ljeto,glazbu i puuuno toga..

NE VOLIM: laž,umišljenost,
bahatost,psovanje..

FRENDICE: Maja,Matea,
Andreja,Nives,Mirna,Tijana,
Anamarija,Iva,Marija,Matea,Lena...

FRENDOVI: Roby,Lebo,Tomo,
Luka,Darko,Igor,Ivan,Josip,
Tony,Gilja,Suton,Zvone,Šara,
Bato...

MSN: megy_004@hotmail.com

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

...........................................











četvrtak, 26.06.2008.

...za neke cure iz bošnjaka...

...sad bila kod ane na blogu,i
komentirala joj,pa napisala neki
dugački komentar,a s desne strane
neka reklama,šta ja znam,pa se
ne vidi dobro...a meni se piše
pa ću napisat još jedan post...
e ana,već sam napisala,sad
skroz imam super mišljenje o
tebi...i prije sam imala,samo
mi ga je maja učvrstila=)...pusa njoj..
činali si mis e super..al te nažalost
nisam upznala...pa...al se nadam
da jednom hoću....=)))...e,da
neš sam pisala u komentaru za one
koncerte što budu svakog petka u vk...
mi svake godine,se dogovori par
frendova,i tak nas nečiji starci dovezu,
a drugi vrate...pa tak...ono,da se nađemo..
šta,bilo bi nam baš brija...sad neznam
kak to kod vas...ti javi...samo mi je jaaako
žao ako to budemo išli,maja neće biti...
ide na more...kmeee...=(((...a ja ću se
isplesat za nju...ja svejedno obožavam
plesat...tak da...et...majo,znaš ko će
se zabavit i za tebe...e da,znate šta?!
ja i moj denis smo se pomirili...=)...
ko je reko da nećemo...?!...a da čujem...
e ana...ona julija,čovjeće što peca
dok spava...julija bez uvrede...a kak je
smješna...baš točno kao da peca...
a šta ima veze...cura se malo opustila...
nju nisam upoznala...ono..
i tak...meni dosadno po ovim vrućinama...
da se usaftaš...uu,da je malo kiše...
uglavnom,di sam ja skrenila s teme...
sve u svemu,zapravo sam htjela napisati,
da su mi one cure iz bošnjaka,preeesuper...
iako ih nisam upznala...baš...dopisujem
se s jednom...i cura je stvarno odlična...
svaka joj čast...i sad ova ana,isto tako...
moram pitat maju za njen broj...sam da
su one meni ZAKON...eto...ja sad idem...
vi mi ostavljajte komentare...a ja ću se javiti...
puse svima...



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.