Image Hosted by ImageShack.usto smo sve mi...,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.usto smo sve mi...,blog.dnevnik.hr/densitylife1988" />

Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


petak, 02.03.2007.

Image Hosted by ImageShack.usto smo sve mi...

Listam danas novi Meridijan i naiđem na nešto što me se jako dojmilo....To je priča o jednom kukcu...
zove se vodencvijet... Možete zamisliti sve,ali živog stvora nez usta-teško.E a vodencvjetovi su upravo takvi.Kako se hrane? Nikako... Probavni sustav im je ispunjen zrakom da bi lakse letjeli.Zato žive jako kratko-samo JEDAN DAN!!!!Njihovo ime efemeros na grčkom upravo to znači: koji traje jedan dan! Nekima je potrebno i do četiri godine za razvoj i presvuku se više od dvadeset puta. A pitate se zašto toliko muke a žive samo jedan dan!?!?!? Naime oni žive da se ZALJUBE I UMRU!!!!!!!!! To je najkraća formula njihova života.... A nakon oplodnje slijeću na vodu i umiru....Ipak je ljubav smisao života...zato je teško kada je nema... da je bar sada tu....treba mi...pusa svima...zijev

5 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>