Image Hosted by ImageShack.usdani su bez broja....,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,prièe,putopisi,raèunala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.usdani su bez broja....,blog.dnevnik.hr/densitylife1988" />

Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


srijeda, 28.02.2007.

Image Hosted by ImageShack.usdani su bez broja....

Eto da neki nebi rekli da nikako da napišem pošteni post...e a sad mogu pisati napokon èæšžð na kompu pa evo malo....èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèšššššššššššššššššššžæèæèèššžèæððšžæèššðžèèšèžðšèððèžðèš....sad sam sretna... : )))))))))))))))))))bangUglavnom od kuda poèeti...Puno vas je kao i uvijek ali opstali su najvjerniji...hvala na tome...eh,ja bi vama pokazala slike sa svg rodjendana ali....neke su malo da.....A eto,ljubav,kao i uvijek a oni koji èitaju moj blog od samog poèetka znaju kako mi je...as usual...jao,danas sam vidjela sluèajno moju pogrešku od prošlog ljeta i ne znam kaj bi rekla,sva sam nikakva.U školi je onak,ok,mada mi i ne ide kao inaèe jer sam u zadnje vrijeme bila pod velikim pritiskom i nemam baš vremena za sebe...ali zato sam imala vremena van ovaj vikend...ukupno sam ovaj vikend spavala 6 bijednih sati i ne pitajte kako sam se držala na nogama...Da se pohvalim....eto cure iz Petrovine suu napokon dobile diplomu vatrogasca...eto,bolje smo položile ispit od samih deèkiju i zaslužile smo ovo...mada je sad to smiješno,cure vatrogasci,ali i one mogu jednake biti kao i muškarci,dakle cure,brentaèu na leða,mlaznicu u ruke i deri!!!!!!!!!!He,he,he...winkwinkwinkwink Kaj sam još htjela napisati,a ne znam,kaj,moja prijateljica èeka sada bebicu pa nam je to veæ neko vrijeme glavna tema...jedva èekam da se bebica rodi!!! Pusa mojoj frendici (neæu je imenovati)kisskisskisskiss Jao,jedva èekam svadbu,al æu se naplesat...he,he.... Nego ajde neda mi se pisat ništa baš lijepo danas pa vam pusu šaljem svima


Da i samo a jednu osobu koja æe vjerojatno èitati ovo... wink Al je netko dobio po glavi na tekmi...samo da je bar u mreži frajer završio možda bi priznali gol...he,he...Arsenal R U L E S!!!!!!!!!!!!!!partypartypartypartyparty
Image Hosted by ImageShack.us



1 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>