Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/densitylife1988" />

Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


četvrtak, 16.11.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

"Četiri se stvari ne mogu vratiti: izgovorena riječ, izbačena strijela, protekli život i propuštena prilika."
Eto...i sjedim sada za racunalom...mislim gdje sam pogrjesila,zasto...uskoro ce mi rodjendan,a ja sam sama i nema nikog meni posebnog za koga zelim da mi taj dan ucini posebnim,osim mojih vjernih prijatelja.Odlucila sam da ga necu slaviti...ne pitajte zasto...ja se samo pitam,zasto imam rodjendan bas u studenome,kad je sve oko mene studeno pa cak i moje srce....pusa svima i nemojte misliti da sam lose samo previse razmisljam i lagano sam lose... : )


Kemal Monteno
Jedne noci, jedne zime

Jedne noci, jedne zime
ko zna gdje i ko zna kada
moje ce te sjetit' ime
nasih setnji, naseg grada

Ali ja cu bit' daleko
ispod neke svoje kise
tad ce tudje ime neko
da ti znaci nesto vise

Necu znati gdje i s kime
dijelis noci, dijelis zime
necu znati ko te ljubi
jedne noci, jedne zime

Jedne noci, jedne zime
ko zna gdje
i ko zna kada
moje ce te sjetit' ime
nasih setnji, naseg grada

A ja necu biti s tobom
da te smirim, da ti pricam
tvoj ce nemir tada skriti
neko ko mi nije slican

Necu znati gdje i s kime
dijelis noci, dijelis zime
necu znati ko te ljubi
jedne noci, jedne zime

19 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>