Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


četvrtak, 19.10.2006.

Eto samo da se javim...sutra u jedan u noci krecem u Italiju...zasto??E pa kad je vec godina i bila u znaku putovanja neka tako i ostane...mmmmm
Eto...ma ostvljam vam jednu lijepu pjesmu do drugog posta...sretan mi put... : )

Josipa Lisac
Lezaj od suza

Lezaj od suza prostirem za te
lezaj od suza u oku mom
lezaj od suza, ceznje za tobom
ceznje sto gusih u srcu svom

Oprosti, dragi, ti znas i sam
da samoca poput bijesna vjetra
odnosi sa sobom sve
usla je u me i u moje misli
raznijela moj mir i moje sne

Lezaj od suza nijemo te pita
ima li suza u oku tvom
lezaj od suza pita sa strepnjom
nosis li ljubav u srcu svom

Oprosti, dragi, toliko srece
je opet tako naglo doslo
nadala se nisam njoj
tvoja blizina vec po drugi put
mijenja ovaj svijet i zivot moj

no

0 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>