Image Hosted by ImageShack.ustko se to sa mnom igra?!?!?!?,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.ustko se to sa mnom igra?!?!?!?,blog.dnevnik.hr/densitylife1988" />

Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


nedjelja, 08.10.2006.

Image Hosted by ImageShack.ustko se to sa mnom igra?!?!?!?

Pukla sam jucer da skratim,nazvala tetu i rekla da se zelim sisati i tako sam osisala svoju dragu kosu koju sam mjesecima "uzgajala".Iskreno,ova frizura mi stoji preocajno i jos na sve to,posto sam vidjela da mi je uzasno,stavila sam si zute pramenove na siske,a zasto??Jer meBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII zivo za sve vise!!!!!I bas me briga sto nije lijepa mi kosa vise,nema za koga biti...Ne znam sto bih ovih dana rekla...jednostvano,ne volim kada me drugi krivo shvacaju,uopce ne volim...opcenito sam krivo shvacena osoba u dijelu mog drustva zbog toga jer sam drugacija od svih njih (cast iznimkama).Malo sam se razocarala u misljenjima nekih ljudi jer bas tamo gdje sam ocekivala podrsku nisam je nasla...i sto sada?? A eto nista...plakat cijeli petak dok sam vani bila sve dok nisam dosla u nasu beertiju i ugledala nekoga do kaga mi je poprilicno stalo.Samo nazalost to je samo jos jedna osoba kod koje sam krivo shvacena ali i po svemu zakljucenom i po svemu sto sam vidjela tamo shvatila sam da je toj osobi u biti ravno za mene...mislim znala sam to ja i prije samo nisam zeljela to prihvatiti.Ucinila sam stvar koju si nikako nisam trebala dopustiti,a to je da doslovce letim za nekim,davim ga i nedam mira,placem mu na mobitel,ubijam mislima samu sebe,patim i lose se osijecam...a zasto? Da bi potvrdila da to sto zelim nikada nece biti moje jer me ne zeli. Cudno je sve to,al pitam se,cemu onda svo ono vrijeme,situacije i dogadjaji od prije...Jer zasto nekog ljubiti kad ga vidim a nista ne zeljeti imati sa njime osim zezancije? E pa ta osoba ne shvaca da ja nisam takva i da kada mi se netko svidja da drzim do toga,sve dajem za to da ta osoba bude sretna ali i ja.Mozda sada opet ispadam kao najveca papcina na ovom svijetu ali jednostavno takova sam jer ne volim da je netko toliko neiskren prema meni a ja sam onda toliko ogorcena da to isto radim nekom durgom,cak i gore...Lose se osijecam zbog toga,al mozda bi se bolje osjecala kada bi mi ta osoba rekla u lice ili bilo kako drugacije da jednostavno ne zeli nista od mene,jednostavno da bude iskren i da imam povjerenja u njega a ne da cijeli svijet zna kada sam bila blizu njega i kaj sam rekla i koliko sam se ponizila sama pred sobom da ga bar na kratko imam...ne treba mi da mi se njgovi pozanici smiju kada me vide a i on ili jos manje da mi netko od njegovih poznanika pridje i kaze sto je on govorio o meni lose...I onda kada mu kazem sve,prekine mi vezu na mobitelu i kaze mi da bi bas pasala toj osobi koju ionako ne zelim. Eto,nije obostrano,ja ga obozavam a on mene ni pola koliko ja njega,ja osjecam da mi pase i da bi se slagali a on ne,bjezi od mene a kaze da mu nije svejedno...kada plesem sa njime,osjecam nesto medju nama i pitam se dal to i on osjeca i onda ga pitam a on suti...u principu,uvijek suti,i kaze nema veze ili ne znam...ali sto da radim?Da se maknem od njega?Voljela bih ali zelim prije da mi kaze svu istinu i da sve cujem od njega a ne da se ja osijecam kao kreten...evo jedna pjesma koja bi njega okarakterizirala jer je i ona taj koji je izjavio da se ne zeli vezati a na kraju se veze pa mi u petak kaze da nema curu...ma nema veze...da btw. N I S A M U B E D U !!!!!!!!!!!!!! tj. ne zelim biti...


Vjetar

skupi svoju kosu u saku
vezi oko svilenu traku
u casu kad ti zadrhti ruka
vezi maramu oko struka
ali ne, nemoj mene vezati

pusti me na debelo more
da uz vjetar ja zaplovim
kisa nek' mi crta bore
tad cu jos vise da te volim
ali ne, nemoj mene vezati


vjetar se vezat' ne moze
ni kada mora presuse
vjetar se vezat' ne moze
tu samo ljubav pomaze

probudi me tiho i bez glasa
vezi noge oko moga pasa
stisni me kad kisa pljusne
vezi svoj dah za moje usne
al ne, nemoj mene vezati

isprati me na prasnjavu cestu
i pusti me da zapjevam
moje srce ne zna kucat'
na jednom mjestu
ja nista tu ne mogu,
ja samo to znam
ali ne, nemoj mene vezati

Image Hosted by ImageShack.us

5 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>