Image Hosted by ImageShack.usPromjena plana....,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.usPromjena plana....,blog.dnevnik.hr/densitylife1988" />

Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


nedjelja, 06.08.2006.

Image Hosted by ImageShack.usPromjena plana....

Ah....evo,ovako,posto sam u banani kao i uvijek,odlucila sam ne zamarati vas vise sa svojim sranjima jer ionako vam vec idem na zivce,vjerojatno...Pa cu pocet pisat o ozbiljnijim stvarima...Milslim,mogla bih vam podnijeti jako krupan izvjestaj od vikenda ali vjerujte mi toliko se toga dogodilo i toliko sam ljudi vidjela da me je zlo a vama bi bilo jos vise...E dok ne stavim slike iz Svice na blog,posto sam bila tamo,ispricat cu vam nesto o ledenjacima,to je moj referat,odnosno prezentacija koja nikad nije ugledala projektor ali nadam se da hoce...ne znam stavit je na blog pa cu rijecima malo svrljati....Dakle kao sto je svima poznato,ledenjaci su jedan od velikih prirodnih fenomena svijeta.Smatra se da snijeg i led pokrivaju oko 10 % Zemljine povrsine te su na tim podrucjima najutjecajnija i najpoznatija geomorfoloska tijela sami ledenjaci.
LEDENJACKI ILI GLACIJALNI RELJEF
ČINE GA: oblici u reljefu
RECENTNI GLACIJALNI OBLICI-izgrađuju se još i danas u polarnim, subpolarnim i planinskim krajevima
FOSILNI GLACIJALNI OBLICI-izvan današnjih glacijalnih područja

GDJE I KAKO NASTAJU LEDENJACI?
U PODRUČJIMA TRAJNOG SNIJEGA I LEDA
SNIJEG SE GODINAMA GOMILA,NJEGOVI TANJI SLOJEVI SE ZBIJU U SMRZNUT SNIJEG(FIRM)
LEDENJACKI LED-čvrsta i zbijena masa koja se kreće.

TIPOVI LEDENJAKA
dijele se na nekoliko tipova:
Glavni na regionalnu i dolinsku glacijaciju.
REGIONALNA-obuhvaća područja na višim širinama
INLANDICEfont>-goleme ledene kape

OSNOVNI DIJELOVI LEDENJAKA
IZVORIŠTE,TIJELO I JEZIK LEDENJAKA
CIRK(KRNICA)-izvorište ledenjaka
-područje hranjenja
VALOV ILI TROG-ledenjačka dolina strmih strana
-od cirka sve do čela ledenjaka
ČELO LEDENJAKA-mjesto gdje ledenjak završava (jezik ledenjaka)
MORENE-akumulativni oblici izgrađeni od moreskog materijala tila
RAZLIKUJEMO:
-PADINSKE,UNUTRAŠNJE,RUBNE I SREDIŠNJE MORENE
VRSTE MORENA
PADINSKA-na kontaktu pedine i ledenjaka
UNUTRAŠNJA-materijal koji je od pov. morena kroz pukotine ušao u unutrašnjost
RUBNA-materijal nastao na bokovima ledenjak
SREDIŠNJA-prilikom spajanja dva ledenjaka (spoje se rubne morene u jednu središnju)
BOČNE-nanosni i izduženi oblici
ZAVRŠNE(ČEONE MORENE)-font>na mjestu gdje ledenjaci prestaju tj.tope se

PUKOTINE
RUBNE-na stranama ledenjaka uslijed trenja i različite brzine kretanja leda
UZDUŽNE-uslijed širenja ledene mase
POPREČNE-posljedica pucanja ledene mase na pregibima

KRETANJE LEDENJAKA
LED JE ČVRSTA,KRISTALNA STVAR KOJA KLIZI POD UTJECAJEM VLASTITE TEŽINE,SILE TEŽE,TEM. I NAGIBA TERENA.LEDENJAČKE RIJEKE I POTOCI-NASTALI OTAPANJEM LEDA,PRENOSE MORENSKI MATERIJAL (TALOŽI SE U OBLIKU PJEŠČANIH I ŠLJUNČANIH SPRUDOVA I HUMAKA)

Dakle ovo su bile neke osnovne stvari o ledenjacima,a drugi puta cu vam pokazati i slike ledenjaka kojeg sam poslikala u Svicarskoj,Alpe i ledenjacka jezera...to je nesto najlijepse na svijetu...I da da se pohvalim,posjetila sam Mistery Park u Interlakenu gdje su prikazana sva cuda svijeta na jednom mjestu pa imam i od tamo slikice....pusa svima