Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


nedjelja, 09.07.2006.

Banana..........

Image Hosted by ImageShack.us
Jucer mi se desilo sranje zbog kojega sam umalo zavrsila u bolnici....Uglavnom,prije dva tjedna sam na moru udarila u neko sranje,mislim da je bila stjena u trpila sam lagane bolove u nozi sve do jucer...U petak naravno Petrica odlucila da ide vanka i malo sam se dala truda i obula sam vrtoglave stikle i odjurila sa Anom u Marittimo. Najprije smo sa Sandrom na kavu isle jer je ona morala ici u nocnu jer curica radi za lijepu svoticu... I onda je dosal Bingo pa smo pak sa njim brbljale jedno dobra dva sata. Joj,onda smo se Ana i ja napalile na jednom konobara ali u biti,gledamo mi njega mjesecima vec...No,nije ona bitan u ovoj prici,mada ima dobro dupe.....I mi van izasle do cura kad ono nasi decki iz Petrovina,svaki sa jednim komadom sjede...hm...i sto reci...otisle smo tako do njih,pozdravile ih i otisle jer ne znam...necu komentirati to javno...Onda smo malo lutale i zapeljale se u Veneru da malo potancamo..Uglavnom,malo sam krivo stala i zabolilo me ovo na nozi tak da smo vec oko 2 i nesto otislenamcor. Na izlazu smo sreli nase decke domace pa smo otisli malo u nas domaci birc...Uh,a tamo krasno...bangNisam dugo bila nego sam po kisi odjurila doma,skinula se,na dvosjed i stisla nogu,i iz noge pocela curit tekucina i rana se zagnojila...Nis,otisla ja spavat i ujutro se ustala a noga rastuuuuuuura ko nis...headbangJa pogledam kad iz rane se pocela sirit neka crvena zilica i to mi se pocelo sirit preko cijelog stopala i jos do gleznja...i normalno,vozili me na hitnu kad Pepica dobila otrovanje i vec mi se toliko prosirilo tak da sam dosla sat kasnije...hm....bila bi banana i to velika...Onda me teta rezala malo,pa cistila ti,pa pikicu dala i normalno Klavocin bid.....normalno,opet sam se usosila...E a to sam pospjesila time sto sam bila u visokim potpeticama...jao kak cu ja bez potpetica tak dugo...neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Brijem da necu onda ni ic van.....noE a navecer sam morala ic na svadbu na koju sam se nabrijavala vec dugo i jako mi je bila bitna...normalno,rekli su mi tamo da ne smijem ic da mi se ne proiri vise na nogu ali....Petrin crvic radi od 0-24 tako da je nagovorila svoje da ipak ide pa ce sjedit samo...I zao mi je kaj sam isla jer je svadba bila predobra a ja sam sjedila...ali...posto kazah,neda crvic meni ni tamo mira i nagovorila ja mamicu da otplesem lagano ples,dva na kraju i vise na cijenu da mi se desi sranje...I tak sam opet bila u stiklama i soseku i otplesala malo za dusu a ostalo sam sve zderala...A da,na svadbi je bio jedan komad i nisam ga se mogla nagledati samo kaj....da....nema veze...E jel vas zivcira to kad netko nekaj pocne pricat i onda ne dovrsi?!?!?!?!?Mene da....grozno,jel da!?!?!?!I tak mi je goga polije otpadala od bola i danas sam zato cijeli dan u krevetu i poludjet cu...zujoSam jedem.....Groznooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!Sad bi mi bas pasalo da mi netko da pusu da ozdravim... : ) : ) Necu rec tko....a ja toj osobi ostavljam pusu,vidjet ce je....kissHa,ha,ha,ha,ha,ne znam kaj mi je...kriza....luda sam....a nista,pozdravljam vas...pusa
Da btw. Majo moja....svekrva ti je bila jako lijepa na svadbi a bilo je i o snahi spomena....he,he,he,he,he...smijehsmijeh

3 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>