Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


ponedjeljak, 03.07.2006.

Dalmacija u mom oku...i zelucu...

Image Hosted by ImageShack.usheadbangheadbangA eto...od kuda da krenemsmokin...uglavnom dolje je bilo ok,more je predobro i ostalo...wink Neda mi se o tome...bas sam trula od kada sam dosla,strasno nesto,katastrofaaaa...e a oni dolje,kao da imaju svoj jezik,pricaju kao da se svadjaju a i tako brazo da je meni lagano vec postalo i neugodno pitati svako malo: "MOlim!?!?!Sto ste rekli!?!?!?"...
Uzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas...pa poludis s njima...a rijeci...pazite ovo... PInjur-vilica,Kasika-Zlica,Pijat-tanjur...itd...da vam ne pricam,bolje je da i ne...svi decki neki krzljavi...mmmm,nema meni do zdravog domaceg decka...arrrrrr...njaminjaminjaminjamiKaj da velim...pa poludjela sam u onom selu dolje....pola mjeseca nisam vidjela ni televizora ni kompa a bome ni pravih ljudi,ovo su sve dolje neki skuteri...da njih nema...joj,joj....ma ajde dosta,nego kad sam ja vidjela JASTREBARSKO 500 m,srce mi je stalo,lagano sam od Karlovca kao ludjak sa punim ruksakom na ledjima buljila u table...MAjo moj,imala si ti pravo da ne bude nist od toga...ali ne Petrica hoce tamo... Jedino kaj je dobro kaj sam pjevala malo dolje na terasi pa je cijelo selo tamo znalo da pjevam i na zivo cudo odusevili su se kajkavsnom popevkom...hm...Uglavnom,koje provale imaju,a najzesca mi je bila... "Uh,sto sam vrila,jebate led...!!!"...DAj zabrij.... Ili ne...dodje ti jedan tamo tip iz Imotskog i pocne... "Jebate brale,idjen ti ja s makinom i vidis udari ja u nesto,kad ja izadje vanka kad ono macic i kazen ja njemu Mujs,Mujs,a macic se ne mice....!!!" E kaj je on reko Mujs,Mujs,meni su rebra pocela pucati od smijeha...mislim TKO JOS MACKU ZOVE MUJS MUJS!?!?!?!?!?!?!Halo!!?!?I on mene pita da kako ja kazem,pa ja MIc,Mic,i tip se meni odvali smijat....ali bolesno...ne,ne ili zestoka je provala... " Ma sporazumit cemo se mi brale,samo vi purgeri imate cudan naglasak...!"Tko ima naglasak!?!?!?!?JOOOOOOOOOOOOJ!?!?Moji,zivci...gotova sam...da a svi su ima ili purgeri ili zagorci a purgeri su im zagorci,oni misle da je Zagreb u Zagorju i ne znaju kartu Hrvatske...nista...Joooooj...ne mogu vise...blazena Jaska...I love jaska....Jaska,Jaska,Jaska,gemist,Jaska,Jaska...LUda sam...udarilo mi u glavu....nista....do pisanja...pusapartypartypartypartypartypartypartycerek
Da ovoga...i pitate se cemu slika konja ima veze sa tekstom...covjece,uzelila sam se nasih konja,dolje svi magarci...smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

7 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>