Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


subota, 03.06.2006.

Hm.........

Evo i mene...gdje da pocnem...Cijeli tjedan je prosao bez znatno vaznih dogadjaja...tako da,i nije bilo nesto uzbudljivo...osim... : ) Eto,jucer bio petak pa unatoc tome kaj sam rekla da cu spavati vec u devet,u devet izasla iz kucice u nas bircic u kojem je vec tada bilo klinicki mrtvih...i gle cuda,naidjoh na cijelo drustvance koje se veselo pripremalo za turnir a tekma je trebala biti oko 12...na kisi...i tako mi njih trebale bodriti...da ziher,odosmo mi u Marittimo...kad tamo,gle novog cuda,pijana ekipa pa popismo cugu i otidjosmo u Veneru...hm...napokon nesto,ako nista drugo,previse poznatih...previse...i tako dok sam izljubila sve ugledah jednu krasnu bajnz plavu vilu...moju sestricnicu Jelicu..bok JelicamahI tako ja popila na brzak na sanku i otisla tancati sa svojom dragom... Dozi je predobro odradio posao s Temperom,ja sam ih prvi puta cula i svaka cast...super...i eto opet novog cuda...pojavio se mali Alen...inace...duga prica...nesudjena ljubavsmijehUglavom,malo je pretjerao kasnije,ali Alene,oprastam tibangI tako...bilo je super,poznata ekipa,zabava za pet...i da moja prijateljica konobari tamo pa mi je to bio jos jedan ugodni dogadjaj..Mare moja pusa...Ja drmez,kad zvoni meni mob...zove rezidencija Zlatna Potkova Petrovina..."Halo,gdi ste vi!?!?!?" Pa u Veneri...halo!?!rolleyesDa ne vjerujes..i tako pokupismo jos jednog clana iz Petrovine i mi u Potkovu...i nista,kaj,Jura svira,ok je bilo, i tak...ma uglavnom...ocjena ovog petka...4,99,da nije bilo nekoga 5...
Nista,pusa svima...Buca,Alen je rekao da si dobra...p**** mu m******....budala,joj,joj,pusakiss

4 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>