Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


srijeda, 12.04.2006.

Cik,cik,cik pogodi...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Helouuu ljudi...uh,danas vas je puno...A eto,napokon i da sam dozivjela da su i praznici,kakvi takvi ipak dosli...buduci da mi je zivot u zadnje vrijeme prijeko zanimljiv,vjerovatno cu vecinu vremena provesti na blogu... : ( Ali dobro...Mislim da mi treba nesto novo i jako uzbudljivo da me probudi bar na neko vrijeme jer kamo cu doc sa ovolikim nerviranjem...Sve je pocelo od jutra...Dakle,Maja,Ja i Maja udjosmo rano u pola sedmoj u tramvajcic prepun smrdljive ekipe i zbuksale se u nekom kuticu...Po starom obicaju Maja je izbacila pola tramvaja dok je dosla do slobodnog mjesta za sjedenje,jadna Bubi se stisla izmedju nje i neke pozamasne zene a ja stajala uz njih i mlatila lisnato od visnje i usput se napajala sa cokoladnim mlijekom (Btw. nije vise sto je nekad bilo... : ) ).I tako zadubljene u test iz njemackog cusmo predivnu jutarnju glazbu koja nam je lagano proparala jos snene usi a ta glazba prvo jutro nisam bila ja...Tako iz kuta tramvaja uocismo prekrasnu fancy plavusu koja je sjedila pred ukiseljenim adolescentom i njihove tri prekrasne frendice,tj. folk sponzoruse kako pustaju sa nekog kineskog smeca "Mozarta alla Balkan"...Jos su pojacali do kraja tako da nismo mogli a da se ne razbudimo na Cecu i drugove..ali tragedija je kaj su uz to jos i pjevali...ljudi moji kaj da vam velim JEBENI MELEM ZA USI!!!!!Uglavnom,poludjele smo sve tri i naravno,tko ce intervenirati ako nece Petra (A ionako sam tankih zivaca...burninmad) i zaderala se na sav glas da su primitivni itd. No,tko me jebe...Da kao sto je Maja rekla,bas su fancy sa time u ruci a i sa jos boljim sluhom...a jaaaaadni....Ma nije meni kaj oni to slusaju,nego ljudi,kamo je nestala diskrecija,postivanje i pristojnost!?!?!Ok,i ja znam koji put poslusat neku pjesmu ako mi se svidja ali halooooo,zadrzim za sebe i slusam a ne tako da cijeli Zagreb mora znati da je to,to!!!Koma...da a svi su takvi papci...cijeli tramvaj se meskolji,mase glavom i komentira a nitko se ne usudi intervenirati...osim mene i mojih curica...udavila sam ih skoro...Ma uglavnom danas osim toga nije bilo vecih shitova....so my people....bye...njami

5 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>