Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


nedjelja, 09.04.2006.

I eto...

Danas je poseban suncani dan...a zasto?!?!Jer je mojoj prijateljici Ani rodjendan!!Dakle Ana,sve najbolje ti zelim,brzo zavrsi sa pisanjem romana,budi zdrava,pametna i dobra i dalje i svvvvveeeee naaaajbolje jos jednom!!Btw. ova pjesma dolje nije tebi namjenjena da ne mislis to nego ova slikica a odabrala sam je zato jer me podsjetila na tebe...kisss
blog layouts






Padale su lude kise
onog ljeta kada sam te snio,
padale su dugo,dugo
onog ljeta kad sam te ljubio!

Odavno vise
ne placem zbog tebe,ne placem,
sad se dusa smiruje,
Sto je bilo,bilo je!


Sijalo je gorko sunce,
i gorcinom opilo nam tijela,
Sijalo je dugo,dugo
onog ljeta kada me nisi htjela!

Odavno vise
ne placem zbog tebe,ne placem,
sad se dusa smiruje,
Sto je bilo,bilo je!


Ne znam kaj da pisem,usamljena sam,KO HOCE NA KAVU SA MNOM??BILO KAJ,PORUKU BAR DA MI POSALJE,SMAJLIC,BIIIIIIIIIIIIILO KAAAAAAAAAAAAAJ!!!!!!!!!!!!!!!

3 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>