Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


četvrtak, 16.03.2006.

Nesto romanticno i poucno...

Taj Mahal
Image Hosted by ImageShack.us

Evo da i ja podijelim sa drugima nesto iz moje mape o jednoj najlijepsoj gradjevini na svijetu,posvecenoj vjecnoj ljubavi...Taj Mahal se nalazi se u Agri u Uttar Pradeshu, te predstavlja jedno od najvećih i najlijepših svjetskih umjetničkih djela. Car Shah Jehan naredio je gradnju Taj Mahala, u čast svojoj najvoljenijoj ženi Arjumand Banu poznatiju kao Mumtaz Mahal, što znači, «istice se nad palacom» (Distinguished of the Palace.)
Povijest Taj Mahala...
Mumtaz and Shah Jehan vjenčali su se 1612 i imali su 14-ero djece. Carica Mumtaz uvijek je pratila svog muža na njegovim osvajačkim pothvatima. Tako ga je pratila i u Burhanpur 1639 gdje je rodila dijete i na porodu umrla. Careva ljubav prema Mumtaz je bila tako velika da je naredio gradnju najlijepšeg mauzoleja na Zemlji za nju, Taj Mahala.
U gradnji su sudjelovali svi najbolji majstori, kipari, slikari i općenito umjetnici iz svih krajeva svijeta.
Arhitektonski kompleks Taj Mahal se sastoji od pet glavnih elemenata: Darwaza Ili glavni ulaz, Bageecha ili vrt, Masjid ili hrama, Naqqar Khana ili ostatak kuće, i Rauza tj. Taj Mahal mauzolej. Prava grobnica Mumtaz je smještena unutar zgrade. Jedinstveni stil arhitekture mješa se sa stilovima Perzije, Centralne Azije i Islamske arhitekture. Najimpresioniraniji dio je crno-bijela šahovska ploča na podu,četiri ogromna tornja (40 m visine) na uglovima građevine i veličanstvenom velikom kupolom u sredini. Na njegovu izgradnju je potrošeno više od 50 vrsta dragog kamenja. Izbliza, slova SVETOG KURANA okružuju polukružni,zakrivljeni ulaz tj. arkadu. Slova su tako razmaknuta i poredana da ostave dojam na gleatelja. Impresionivni pietra dura umjetničko djelo uključuje geometrijske elemente i stil, bilje i cvijeće, koje je zajedničko islamskoj arhitekturi. Sve okružuje oko 3 cm dekorativnog elementa koji sadrži preko 50 vrsta dragog kamenja.
Prostorije oko centralnog dijela su bile namjenjene za glazbenike koji su danonocno samo za veliku ljubav svirali tihu i mekanu indijsku i perzijsku melodiju...
E da hoce meni jedan tako nesto sagradit...al eto,nisam te srece u ljubavi!!
Pusa svima...evo i slikica...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



14 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>