Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


petak, 10.03.2006.

I tako dan za danom...

I kaj reci nakon svega...Pa da krenem...Danas ujutro cim sam skinula sa sebe svoj oklop i ohladila zivce od cjeloonocnog svadjanja sa bivsim kao i uvijek ustanem na lijevu nogu...Upalila sam radio Jasku da bi poslusala dnevni horoskop (btw koji mi je vec danima sjaaajan :(... )i uhvatila nagradno pitanje koje je glasilo: "Kako se zove najveca aorta u tijelu?" i prije nego kaj sam digla pola medicinskog i farmaceutskog faksa na noge nazvala sam svoju Bubi da bi to pitanje srcano podijelila sa njome...I prije nego kaj me stigla poslati tam i gdi mi je mjesto (jer joj je pocela,citiram svog razrednika,"soferska era") sjetila sam se odgovora i tako postala osoba koja najsporije zakljucuje u povijesti...Nakon bez broj pokusaja da posaljem poruku na vec ionako pretrpan radio odjurila sam u svoj mali butik,posjela mamu na fotelju i dobrih sat vremena paradirala pred njom i gnjavila je da bi se na kraju odlucila za nasto potpuno deseto...Oko podne sam se ukrcala u svoju kricavo zelenu limuzinu sa velikom naljepnicom Airwave's i polako uz duboki glas motora "drndala" do Jaske i ukrcala se za Savu... Kisa je lijevala i svi su u bus ulazili mokri do kostiju a moja pametna frendica,bas u stilu sa vremenom je odjednom uskocila u bus mokra i u ruci sa kartonskom vrecicom u kojosu fino bile pohranjene moje razmocene majice...Jedino veselje danas mi je bila malena cokolaadica koju sam sa Majom pojela na Glavnom da razbije sivilo ovog dana. Na kraju buduci da smo bili na fenomenalnoj izlozbi u Klovicevim imam jedan ironican komentar koji ce shvatiti samo neki...

BOLI ME UHO ZA SVE!!!
Vincent Van Gogh

10 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>