Username Password

Login

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sve kako zivot nogira...
Image Hosted by ImageShack.us

st patrick's day images


Free Web Counter

hit Counter



Odlucila sam maknuti svoju sliku jer sam skuzila da od kad sam je stavila da ljudi ne dolaze na moj blog...banana,zato sam ostavila samo ovu ispod gdje se vide samo moje velike okice...pa divite se mom mobitelu!Mozda privuce vise rulje... : )yes


Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mensa
Iscon

_ _ e k i p a _ _
Becky
Filipa
Marina
Mrak
Lekaj
Daliborka
Mrak
Luce
Micek
Moja Bubi
Martin




Image Hosted by ImageShack.us

saint patrick's day


srijeda, 01.03.2006.

saint st patrick's day 2006


Ne znam o čemu da vam više pišem jer mi je inspiracija na nuli,raspoloženje isto a živaca nemam jer sam se dosta iznervirala već...pa evo par stihova...

Požutjelo lišće ljubavi naše
a jesen rana odnese sreću
u srcima našim nek ostane tajna,
ti svoju čuvaj ja svoju ponijet ću

Sačuvaj tajnu ljubavi moja,
nikom ne reci u teškom trenu
zašto je čovijek otišo bez riječi
i ostavio uplakanu ženu!

Ako te sutra upita netko
što nisam s tobom,
što je sa nama,
prešuti mila istinu pravu
nikom ne reci zašto
si sama!

Možda me jednom oluja bola
donese opet pred vrata tvoja,
umorna tada pred tobom ću stati,
na tvome pragu zauvijek ostati...



Image Hosted by ImageShack.us

1 Tvoj trag Print#

<< Arhiva >>