ostavljena duša

nedjelja, 16.03.2008.

vikend, subota, ma joooooooooooooooooooooooj

pa neznam odakle da pocnem, u gradu je bilo stvarno zakon, bolje nije moglo bit!!!!!! najprije sam bio na rodjendanu kod frendice sandre iz vukojevaca, nisam planiro ic, al bilo bi mi zao da nisam iso, bilo je stvarno zakon!!!!!!! ajmo dalje, pa nekog sam ja jucer i trijeznio, helena, zvana jovicka se nalila ko picka, tak da sam ju ja moro stalno cuvat, al poslije se otrijeznila, pa je bilo sve za 5!!!!!!!!!!!!!!!! ma joooooooooj, koma, sve se bojim slika na njenom blogu!!!!!!!! osim dancea ja sam jos zavrsio i u orahovici, u virago i u bluzzu, ma jucer je bilo zakon, nezaboravan vikend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a jos nesto moram rec sto sam zaboravio, dunju sam potpuno prebolio, shvatio sam da nije jedina cura na svijetu, pa ima i boljih cura od nje, jednu sam vec upozno takvu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jedna mi je cura u zadnje vrijeme promijenila zivot, ja sam joj jako zahvalan na tome, a i ona meni mora bit zahvalna na nekim stvarima, necemo sve u detalje!!! ipak se velika ljubav moze prebolit, samo treba vremena!!!!!!!!!!!!!!!
meni je zapravo ovih dana onak, ok!!! zivim kako hocu i bas me briga za sve!!!!!!!!!!
sve vas lijepo pozdravljam koji posjecujete moj blog, al oped posebno pozdravljam svoju naj, frendicu bozance, cd mi vrati, jebem ti sve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

denoooooooooooooooooooooooooooooooooooo
- 19:18 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>