ostavljena duša

petak, 07.03.2008.

novi post, ma jooooooooooooooj

pa neznam odakle da pocnem, najbolje od prosle subote, a joj pa danas je vec petak!!!!!!!!!!!
u subotu ja i bimbo isli van, ma bilo koma, dosli u dance pa smo pili, pili i oped pili.i tako je vecer krenila, pa doso kolega danijel, pa bilo puno boksicanki, ustvari i nije bilo tak koma!!!mal poslije saznam da mi se kum, buraz, bin, bic i jos dvojica spucali autom, dobro pa nije nikom nist, al mislim sestorica u zastavi, pa to nema nigdi! spucali se oni u orahovici, nisu imali saobracajku, vec su se covjeku nabili u ogradu, stvarno su idioti!!!!!!! o ljubavi bolje da nepisem, od jedne cure sam dozivio stvarno razocaranje da nemam sto na to reci!!!! ljubav je VELIKA BOL I RAZOCARANJE!!!!!!!!!!!!!
lijepo je kad nekog volis, al koma je kad te osoba s kojom si bio sest mjeseci i jako ju volio razocara kad najmanje ocekujes!!!!!!!!!! zalosno bi bilo da kazem ko je ta cura, pa to ionako vec znate!!!! al dosta o ljubavi, zaboravio sam rec da smo ja, kum i jos jedan kolega u nedjelju zaglavili u saptinovcima u birtiji, bilo je veselo, jako veselo!!!!!!! ma to je zivot, frendovi i alkohol!!
eeeeeeeee da jos samo moju bivsu ljubav mogu izbacit iz glave, onda bi sve bilo za pet, a stas kad neke stvari nemozes brzo zaboravit, al vrijeme lijeci rane!!!!!!!!
lijepo vas sve pozdravljam, posebno najbolju frendicu božanće!!!!!!!!!!!!

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
deno
- 19:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>