-Don't know...-

evo, došlo je i vrijeme da i ja napišem post...... Evo, moram vam javit da više stvarno neću moć komentirat vam na blogovima jer me je počelo pitat u školi, a uostalom sad imam 15predmeta... a-a.... o.O
I zadnje na što bih vam preporučila da idete jest na OVU STRANICU
-mislim, preporičula.... to je stvarno, vidjet ćete, zaista smiješno i neće se objavljivati javnosti naravno, to je sve što vam mogu reći o toj stranici, ja sam rješavala, i točno sam sve naravno napisala i stvarno mi je ispalo smiješnooo hehe.... lol
etto,to je bio moj zadnji post do praznika.... nocryna blogove neću više ići, niti ću čitat komm, jer ako budem slučajno na netu i pročitam si kome, onda se natjeram da idem odgovoriti komm, tj vratiti ga, a sad, kako je počela škola neću biti u mogućnosti... meni bi bilo drago da mi komm još, ali ako ne želite, naravno da ne morate...... etto, to bi bilo sve s moje strane.. nadam se da se ne ljutite na mene(sigurna sam da je i nekima kao meni, pa me razumiju, al aj...) dead
btw: twins kojima sam napravila dizz ne moraju ga stavit ako im se ne sviđa, jer mi se čini da je malo mutan....sry.... cry

Ajd pozz svima, kisssam vas sve....

19.09.2007. u 15:35 · Ostavi komentar (39) · Isprintaj · #