Etto me nazad...hihi

etto mene nazad.... hihi.... bila sam na moru.... bilo je ok, iako malo dosadno moram priznat.... a, i.... mislim da moram okulisti(bilo bi i vrijeme...) etto, maloprije mi je brat došal u sobu, post mi je već bio skoro gotov, a ja nisam spremila(post i od mermaid melody uključen u "ovaj")i sad sve ponovo pišem, iako, moram priznat, ne da mi se, i nemam volje.... joj, dođe mi da ga ubijem!! burninmad mad headbang
Hihi...ali ok.... blablanadam se da vam nisam tako falila....hihi...ma jesam.... vi meni jeste... hihih...... yes
joooj, poludila sam bez kompa!! ajd, sad vam idem malo kommat, a post, koji je bio napisan, a izbrisao se, onaj pravi koji je sadržavao mermaid, napisat ću ga kad mi se bu dalo..... hihismijeh.....
etto.... to bi bilo to..... samo najava da sam se vratila..... hihihih... mislim, velik post..... bwahahaha.....
a da.... da ne bi zaboravila.... hihi..... neznam da li vi čitate, ali ja da.... izišla je knjiga Harry Potter and the Deathly Hallows na eng, i moj ju je brat išao kupit u Zagreb isti dan! i sad ju čitam na eng.... yuppie, yuppie wink greedy
tnx onima koji su mi ostavljali komme i svraćali na moj blogich! hihi.....
cerek... vidjela sam i da su neke nove osobe swratile na blog, pa bi valjda bilo i red od mene da swratim... hihi...... idem sad... moram ići zamalo,idem se rolat...hihih
možda i napišem koji post o harryu potteru ubuduće....hihihi.......da ne bude opet swe anime... hahahahhihihi thumbup dead


ajd ewo vam jedna-dvi sličice za moj return back... hihih smijeh naughty

ovo je izdanje knjige na eng koji čitam.... lol

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



oooooops....... malo sam se previše zadržala na postu, pa vam bum kommala kad se vratim.....

idem sad.... pozZz i sviiiimaaaa jedan veliiiiiikiiiii KISSSSACH!!!!!(ma kaj jedan, 2....hihih) kiss

23.07.2007. u 15:49 · Ostavi komentar (164) · Isprintaj · #