Tko želi nek procita, a tko ne, ne mora.....

Moje odsutstwo za par dana.....
Bok svima! ewo, ovo nije uobicajeno od mene da ovako radim.... ali moram! mislim da necu vise moc na net, zbog toga što sam u zadnje vrijeme bila preeeeviše na netu.... skoro pa cijeeeli dan i to do 1-2h ujutro.......dead bang i zbog toga, vid mi se počinje lagano kvarit....eeknono inače, ja sam kratkovidna, i imam malu dioptriju, a bojim se da ako ovako nastavim, da će mi se ta dioptrija povećat....coolgreedy
etto, ja vam buum svratila na blogovima, onako, u razmacima.... nemojte se ljutit.......
a i sad za malo ću pojt na more, pa me neće bit(ali to ću pojt tek sad u sub na 2dana...)
etto..... mislim da bi to bilo sve što se mene tiče.... nadam se da se nećete ljutit......
možda se čujemo još preko MSN-a.... neznam..... e da.... Hanon, nemoj me čekat sa chobits....sorry......... samo ti nastavi gledat to kaj još imaš..... nadam se da su ti se oni banneri svidjeli....ali ih nemoraš stavljat na blog......xD.......i tnx Hanon kaj sam ti na drugom mjestu u linkovima....hihi....
To bi bilo swe s moje strane..... mah
A sad vas sve pozdravljam i kissam,budite mi dobro!!!! wave kiss
pozZzz!!!! kiss

I ewo vam još nekaj za kraj do idućeg posta.....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


pozZZzz!!!

18.07.2007. u 16:18 · Ostavi komentar (68) · Isprintaj · #