-Naruto Shippuden ,1718,19....-

Kako ste glasali da jedva čekate da vidite posljednje epizode naruta(75%) ja ću ih i objaviti...xD
Evo, kako mi je ovaj post bio već napisan,ja sam ga trebala samo objavit..... Ovaj post sadrži zadnje tri cijele epizode Naruto Shippudenna, tj. Naruto Shippuden 17,18,19!!
Ovako, onima kojima se ne da gledat, ni ne moraju, jer je jedan video jedna cijela epizoda, tj 22min... xD..... smijeh

E, da....Da ne bih zaboravila..... Tnx tnx tnx svima koji ste mi kommentirali, stvarno ste dosta velik broj komm napravili....xD..... Nadam se da će i ovaj post biti dostojan toga..... xD... smijeh thumbup

A sada se nadam da ćete uživati u ovim videima Naruto Shippudena 17,18,19!!

Naruto Shippuden 17




Naruto Shippuden 18



Naruto Shippuden 19!!





Etto, post napisan(i prije)..... Idući će post biti o Mermaid Melody.....thumbup wave

pozZZzZ&Big Kissach!!

16.07.2007. u 11:44 · Ostavi komentar (99) · Isprintaj · #