Trazim partnera za biznis - Datiranje za seks

srijeda , 09.01.2019.

Tražim partnera za UNOSAN POSAO










Click here: Trazim partnera za biznis






Kompanija je prepoznata kao vodeća kompanija na španskom tržištu fokusirana na dizajn, proizvodnju i prodaju navedenih proizvoda. Sistemom POTEMA jedini za područje Istočnog BalkanaSrbija, Crna Gora, BiH, Makedonija Posedujem 3 mašine za ciscenje madraca dušeka Potencijalni korisnici nasih usluga su Hoteli, Hosteli, BanjeLečilista , Dečji vrtići, Starački domovi.



trazim partnera za biznis

BORS20161205001 Kompanija iz Srbije specijalizovana za proizvodnju pamučnih pelena i drugih ekoloških proizvoda za bebe i porodicu. Plasman je posebna prica. Kompanija zainteresovanim partnerima nudi saradnju na osnovu ugovora o distribuciji. Ja Ti Mi ono se ;9.



trazim partnera za biznis

Upoznavanje Partnera - Tamo vamo, policija, vatrogasci, GSS... Da li je Bog samo u nama ili je izvan nas?



trazim partnera za biznis

Identifikacioni broj oglasa: - 20101109111210 Link oglasa: Slični mali oglasi - trazim, srbiji, proizvodnju, jedinstvenu, partnera, partnerku : Hitno potreban posao - SSS ekonomista, vozač B kategorije, poznavalac borilačkih veština - karate Kyokushin crni pojas prvi dan, licencirani trener i sudija. Kurs i seminar marketinga, tražim posao koji mogu da radim sa svojim kvalifikacijama: obezbedjenje bilo kakvog vida, imam iskustva, komercijalista, sekretar, vozač, rad u teretani, kondicioni trener. Bilo šta što odgovara mojim kvalifikacijama, a i van njih - one koje mogu obavljati. Što se posla tiče radio bih sve što mi se ponudi - kao fizički radnik, čistač, u proizvodnji, vozač dostavljač, ispomoć u kuhinji ili restoranima i hotelima, na farmi, u poljoprivredi, plastenicima, plantažama, sa majstorima, u servisima, radionicama, sa starijim ljudima sa decom i td. Radio bih svaki posao koji bi mi se ponudio. Imam položen vozački ispit B kategorije, nepušač sam i antialkoholičar, vredan i pošten, ambiciozan i uporan u svakom poslu. Govorim, pišem i prevodim nemački jezik u više oblasti. Ako je nekom potreban radnik u ovim oblastima, molim da mi se javi na priložene kontakt podatke. Dolaze u obzir i manje složeni poslovi. Osposobljen sam za poslove bravarije, stolarije, elektro i vodovodnih istalacija. Po zanimanju sam pogonski tehničar mašinske obrade - imam poznavnje rada na svim mašinskim univerzalnim mašinama. Posedujem sertifikat rukovanjem oružja i PPZ-a. Posedujem vozačke kategorije B, C, D. Osposobljen za rad svih domaćinskih poslova, dobro poznavanje grada i okoline. Vrlo sam ozbiljan, imam 23 godine radnog staža. Imam oko šest godina radnog staža, a ukupno oko 8. Do sada sam radio u ZIN-u, Quadra graphic, Grid Studio. Trenutno sam na Birou za nezaposlene kao tehnološki višak, što znači da bih u početku radio neprijavljeno - honorarno. Imam položenu obuku za vožnju viljuškara i za prvu pomoć. Spreman sam i da učim na ostalim pozicijama. Ne odbijam ni jednu vrstu posla. Radio bih na gradjevini, poljoprivredi, farmi, plastenicima, cvjećarama, kao fizički radnik itd. Radio sam dve godine u Frankfurtu od 2006 do 2008 i zbog zasnivanja porodice sam se vratio, ali ne vidim ovdje perspektivu za bolji život. Poznajem engleski i razumijem njemački jezik. Nepušač sam i anti-alkoholičar. Posjedujem bosanski i srbijanski pasoš. Cijena vrlo povoljna, radio bih i bilo koji posao, po mogućnosti u Tuzlanskom kantonu, a može i šire. Samo bih se još zahvalio puno uredniku ovog portala, svaka Vam čast za ovu stranicu i ostalima koji su učestvovali. U poljoprivredi i farmi ogromno iskustvo jer sam rodjen i zivim na selu i svakodnevno sam obavljao te poslove. U gradjevini imam 5 godina iskustva kao zidar, fasader, moler, keramicar. Bilo kakav posao u inostranstvu mi je jako potreban i nebiram, posten sam i vredan. Molim vas za samo ozbiljne ponude, hvala.



možemo li privući točno onog partnera kojeg želimo?- Ana Bučević
Idealno hrišćanstvo i istorijsko hrišćanstvo ;8. A posao je takav da ga svako moze raditi bez obzira na struku , jedino sto je bitno, da je ozbiljan, ambiciozan i da, sto je najvaznije ZELI da radi. Humus kojeg proizvode gliste se rastapa kao hranjivo u hidroponom sistemu. Asortiman proizvoda kompanije se sastoji od već po mjeri izrađenih radijatora od nerđajućeg čelika, spirala, električnih radijatora. Minimalno si morao imati dulum zemlje... Industrijske kuhinje od nerđajućeg čelika sadrže radne stolove sa ugaonim elementima, zasebnom pećnicom, pokretnim elementima, djelovima za skladištenje, rashladnom opremom i aspiratorom.

[Devojke za vezu i brak|Novosti oglasi pomoc u kuci ponuda|Kc net oglasnik]






Oznake: forum, Klix.ba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.