svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Ovdje cu pisati o sebi i svojim dogadajima..
Blog je napravljen 22.5.2007.

online person(s)

Linkovi

Jedna igrica
Jedna igrica 2
Moj prosli blog
Blog od jedne ludeee cure s MSN-a

MySpace Layouts images

MySpace Layouts



free web counter

free web counter

Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts








O meni:

Ime: Mislav
Prezime: Nije bitno
Razred: 6. sad ce uskoro 7. party
Grad: Zagreb hrvatska
Kvart: Stenjevec smokin
Bavim se: Kosarkom i engleskim
Volimnjaminjaminjami:Kosarku, svoju simpatiju, svoju obitelj, zabavu, frendove, glazbu, brzu voznju, slatkise,komp...
Ne volimburninmadburninmadburninmad: Dosadu, neke pojedince, skolu i sve kaj je vezano uz nju, alkohol...
Slusam: Rap i Hip-Hop smokin
Moj msn: demo45m@hotmail.com , pa ko voli nek izvoli.. biti cemi drago ako me dodate!smijeh


Uncle Fucka Lyrics

ponedjeljak, 28.05.2007.

..::EJ! KONACNO NOVI POST::..

Evo novog posta konacno... sorry kaj nisam jucer napisao post.. zaboravio sam, tek sam se sjetio navecer oko ponoci...lud.. kao sto kaze sanc nasa munjaralud da je danas bilo super.. to je istina! Hehehe.. zabavljali smo se ko prave munjarelud.. radili smo svakakve pizdarije.. nasao sam lijepe kapice.. sutra pisem vjeronauk.. jojburninmadheadbangmad.. ali dobro salabahter je tu.. hehesmijeh.. idem ja sad ajde pozz!

P.S. evo vam video s pingvinima!



| Komentari (9) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.